Brunaktig utflod

miapia1988

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Fint det! Brunaktig utflod på papiret og jeg har eksamen i dag! Kommer jo ikke til å ha noe konsentrasjon :( jeg som skulle juble over 5 uker i dag - nå er jeg bare livredd!!
 
Forrige svangerskap blødde jeg enten rosa eller litt brunt (spotting) i 4 omganger før uke 16. De fant aldri årsaken til det. Så lenge det ikke er mye og friskt blod er det ofte helt ufarlig.
 
Ja veldig mange har ufarlige blødninger under svangerskapet :)
Men blødninger er jo ofte en god grunn for å bli sendt til ultralyd :p

Vet at hvis jeg får det så skal det utnyttes hehe.
 
1-3 opplever ufarlig spotting på det tidspunktet du er i svangerskapet ;)
 
Jeg hadde det mitt forrige svangerskap, var kjempenervøs, men har nå en gutt på 2,5 år :)
 
Jeg har også d :( er litt slim m litt brunt i... Er ekstremt lite da men bekymrer meg forde :( i går var det 2 små flekker med hal lyst rødt blod også er det dette brune etterpå... Er som sagt veldig lite da... Krysser fingrene for at det gir seg.. Er veldig øm i puppene så er litt rolig også... Er det masse?
Uff prøv å slapp av og lykke til på eksamen:)
 
Jeg forstår at dere som opplever dette er kjempenervøse!

Men dersom det er lyserødt og så blir brunt, eller bare brunt, så betyr det som regel at det har vært en svært liten blødning. Jeg trodde jeg hadde mistet i uke 8 forrige gang, og fikk en hastetime til ultralyd. Var så redd og ville ikke en gang se på skjermen. Men så hørte jeg plutselig * dunk ka dunk ka dunk* fra maskinen, et sterkt hjerte som slo!

Anbefaler dere som opplever dette å gjøre det samme om dere er veldig redde.
Jeg klarte å roe meg mer neste gang jeg opplevde dette (uke 10), etter ultralyden i uke 8.

Jeg har også mistet en gang i uke 6, men da begynte det som brun utflod som ikke ga seg, og utviklet seg til mer og mer, og så friskt blod. Og den gangen ble aldri graviditetstestene sterkere, de forble ganske svake helt til uke 6, så var nok nærmest en kjemisk, veldig tidlig abort.
 
Last edited:
Jeg forstår at dere som opplever dette er kjempenervøse!

Men dersom det er lyserødt og så blir brunt, eller bare brunt, så betyr det som regel at det har vært en svært liten blødning som regel. Jeg trodde jeg hadde mistet i uke 8 forrige gang, og fikk en hastetime til ultralyd. Var så redd og ville ikke en gang se på skjermen. Men så hørte jeg plutselig * dunk ka dunk ka dunk* fra maskinen, et sterkt hjerte som slo!

Anbefaler dere som opplever dette å gjøre det samme om dere er veldig redde.
Jeg klarte å roe meg mer neste gang jeg opplevde dette (uke 10), etter ultralyden i uke 8.

Jeg har også mistet en gang i uke 6, men da begynte det som brun utflod som ikke ga seg, og utviklet seg til mer og mer, og så friskt blod. Og den gangen ble aldri graviditetstestene sterkere, de forble ganske svake helt til uke 6, så var nok nærmest en kjemisk, veldig tidlig abort.
Så bra at alt var bra da :)

Jeg er bare 5+3 så er jo for tidlig med ul, men skal privat i uke 8.
Mine tester har blitt og er kjempe sterkere da!

Er jo det jeg er redd for, at det skal komme mer, springer på do hele tiden :( men har ikke blitt mer det siste døgnet hvertfall :) målte hcg hos legen i går for sikkerhetsskyld og skal tilbake om en uke..
 
Har hatt detsamme i 2 1/2 uke nå. Var til legen min sist uke og ble undersøkt. Legen fant ut att allt var som det skulle og att livmortappen så fin og lukket ut. Så det roet ned meg :) tror ikke du trenger uroa deg :)
 
Det har heldigvis gitt seg nå *bank i bordet* og det har bare såvidt kommet noe i det hele tatt. Håper virkelig ikke kroppen skal begynne å tulle med meg nå, for da blir jeg et nervevrak!
 
Det har heldigvis gitt seg nå *bank i bordet* og det har bare såvidt kommet noe i det hele tatt. Håper virkelig ikke kroppen skal begynne å tulle med meg nå, for da blir jeg et nervevrak!
Ta det med ro du. Kanskje det har vært litt mye i det siste og du er litt sliten? Ganske vanlig med små blødninger. Så lenge det ikke kommer masse friskt blod og du ikke har smerter i magen er alt normalt.
Men skjønner deg godt at du blir veldig nervøs. Ikke noe moro å gå å være usikker. Hadde jeg vært deg hadde jeg nok bedt om en tidlig ul for å få roa nervene.
Stor trøsteklem:3some
 
I uke fem opplevde jeg å blø en del friskt blod, deretter kom det brunt utflod. Er SÅÅ kjedelig :( Så opplevde jeg det på nytt i uke 14, men har gått bra her så håper det samme gjelder deg <3 Sender deg mange klemmer
 
Back
Topp