brun utflod....

sunway

Forelsket i forumet
Er litt nervøs nå. Har hatt brun utflod i hele går og i natt. Er ikke mye da, men det er nå der. Bør jeg være redd? Kan det være en SA på vei???

Hei

Jeg hadde også brunt utflod en periode. Jeg mener det er helt normalt, så lenge det ikke friskt blod som kommer ut. Du kommer sikkert til å merke det flere ganger...

Ja, har roet meg ned litt nå. Nå har jeg hatt det siden lørdag, men i dag er det ikke fullt så brunt, bare mørkegult liksom. Men denne graviditeten har ikke gått helt opp for meg enda. Føler meg absolutt ikke gravid, ikke dårlig, bare veeeeeldig sulten om natten/morgenen/formiddagen og litt øm i puppene. Har heller ikke vært til legen og fått det bekreftet enda, så det gleder jeg meg til da. Tenker det blir litt mer virkelig da, eller?

så lenge du ikke har smerter og føler deg frisk så tror jeg ikke du skal bekymre deg[:D]

Føler meg frisk som en fisk, men overhodet ikke gravid.

Hehe..Har enda ikke helt gått opp for meg at jeg er gravid selv om magen vokser og alt er bra...
Det er liksom så uvirkelig når det liksom er min tur til å bli gravid:)
Kjemperart[:)]

Men du har vel vært på ultralyd og sett den lille, og du vokser og kjenner liv. Du blir vel minnet på at du er gravid. Jeg kjenner absolutt ingenting, samtidig som jeg er livredd for at det skal være noe galt med babyen, vil så gjerne få bekreftet at alt er fint!!!

Du den kvalmen har jeg kjent på i dag. En rar kvalme, en forferdelig sult som jeg ikke klarer å døyve. Nå er jeg på jobb og sitter og spiser tørre knekkebrød, men tror jeg skal ta meg en tur på butikken og kjøpe en banan eller noe som fyller opp magen. Sukk.... Blir en tung høst, viss det skal fortsette sånn.

Back
Topp