Brun utflod

Prinsesse Fiona

Glad i forumet
Hatt det nå i ettermiddag. Sånn som typisk kommer dagen før mensen. Og rar i magen. Huff, blir så redd for å miste! Håper spiren er sterk og står over dette.

Noen andre som har hatt det? Hvordan har det gått?

Jeg har hatt lyse brun utflod siden fredag.. Kommer når jeg tørker meg etter dobesøk...
Håper spirene våre holder seg inne i magene våres!=)

Ja det får vi håpe!!

Har legetime på mandag. Får se hvordan det går - hvis det fortsetter så må jeg få meg en tidligere time.

Ok.. Jeg får ringe til legen enten i morgen eller på onsdag..
Liker ikke denne situasjonen.. Men tenker positivt så lenge jeg ikke har hatt smerter eller det har kommet noe blod=)

Håper alt er bra! Er jo dessverre ikke så mye man kan gjøre, hverken vi eller legene [&:]
Tvi tvi!

Ja det er sant. Man så hadde det vært betryggende å vite om alt var som det skulle. Jeg blir ganske stressa av denne brune utfloden...

Uff ja.. Man tenker så my rart... :(

jeg hadde det forrige uke.. litt på onsdagen.. brun litt tykk utflod.. hadde det torsdagen før også.
går nok heeelt fin skal du se [:)]
er visst veldig normalt.. bare søk litt på det [:)]

Jeg har hatt det samme helt siden jeg fant ut at jeg var gravid, og litt mens murringer også, har fått beskjed om at det er helt normalt. Bare et tegn på at den bygger seg et trygt rede i magen :)

Som sakt tideligere her er det ved litt sterke smerter og friskt blod du trenger å bekymre deg :)

Lykke til!

Back
Topp