Brun utflod???

merzedes_85

Andre møte med forumet
Hei alle sammen.. Jeg er 40 uker på vei i morgen.. Jeg har hatt en del utflod i det siste(MÅ bruke truseinnlegg) som har vært hvit. I sta når jeg gikk på do så jeg at den var blitt mørke brun?!? Dette skjedde etter jeg måtte legge meg litt pga mage smerter. Hva er dette? Er det ett tegn på at fødselen er i gang. Jeg har fortsatt litt vondt, men det er vond hele tiden, ikke av og på som jeg tror riene vil være..

Hilsen undrende førstegangsfødene:)

KAN høres ut som den berømte slimproppen, men jeg er også gravid for første gang, og bare halveis så langt på veg som deg[;)]

da er det nok bare slimproppe som har gått...
kan være tegn på at fødselen er igang snart..
lykke til..
fikk min lillemor 29.08. kl 22.22 så i skrivende stund er hun bare 1 dag gammel.
fødselen gikk kjempe fint og jeg fikk komme hjem i dag.
bastian på 1 år og dag er blitt stolt storebror

Jeg tror nok også at det er slimproppen som er gått hos deg merzedes_85! Nå skjer det sikkert noe snart! Lykke til!
Mamman til bastian- GRATULERER!! Er det virkelig mulig å få komme hjem så kjapt? Høres ut som en drøm:)

ja er man i form så er det jo bare å reise hjem..
med min første som jeg fikk 28 august i fjor dro jeg hjem 6 timer etterpå..
nå med min andre som ble født da 29 august...(ganske artig det der altså!!!)dro jeg hjem ca 15 timer etterpå..pga jeg måtte vente på barnelegen..

Får satse på å fa allepå ei uke etterhvert da, så får man gjort unna bursdagsfeiringene i en fei[;)] Hehe
Håper på å få reise hjem så kjapt jeg og, men det er kanskje ikke sånn når en bor langt unna sykehuset...?? Tar litt over en time for meg

Er nok slimproppen det ja vennen[;)] Var akurat sånn til meg og,og dagen etter gikk vannet! Lyke til[:D]

er i uke 38 å har hatt brun utflod med jevne mellomrom,grunnen her er ømfintelig livmortapp,men regner med du hadde merket det tidligere da så det er nok proppen [:)] lykke til..............

Back
Topp