brun utflod

maMa

Første møte med forumet
Er det noen gravide her som har noe erfaring med brun utflod under svangerskapet...?
 
kjenner fler som har hatt det under svangerskapet.Ingenting å bekymre seg for! Det er så mye nye homoner i kroppen som kan gi litt annen farge på utfloden.Så lenge du ikke ser noe blod, er det ingen fare. [:)]
 
Er det noen gravide her som har noe erfaring med brun utflod under svangerskapet...?
Hei
Jeg fikk brun utflod i uke 15+3. Hadde også vært på Dpa og badet i basseng 2 dager før det, men fikk bare beskjed om å ta det med ro og det stoppet etter 4 dager. Jeg fikk det kun på morgenen frem til kl.12!
 
Jeg hadde det av og på fra uke 6 til uke 21. De fant aldri årsaken. Nå er jeg straks i uke 30 og alt er bra med lille i magen ❤️
 
Det at det er brunt betyr gammelt blod og det skal bare mikroskopisk mengde til for å farge utflod så det er ikke noen fare. Det er mye fersk blod man må være obs på.
 
Er det noen gravide her som har noe erfaring med brun utflod under svangerskapet...?

Hadde en ganske stor blødning i uke 13, og påfølgende brun utflod i 3-4 uker. Fikk først beskjed om SA på legevakten, men dagen etterpå fikk vi se en frisk jente på privat UL. Er 21 uker nå.
Ble sjekket flere ganger på sykehuset for den brune utfloden som aldri ga seg, men det var helt ufarlig! Kun litt blodrester fra livmoren. Kunne være blodkarr som sprakk. Er nok helt ufarlig! Varer det lenge kan jo du bare ta en tur til legen og få det sjekket :)
 
Back
Topp