Brun utflod

J-40486304

Andre møte med forumet
Hei, er 34 uker gravid og igår var det bittelitt brunt blod/utflod i trusa. Har og hatt sterkere kynnere når jeg anstrenger meg den siste uka, ringte derfor føden. Urin, blodtrykk, ctg og ultralyd av livmorhalsen var helt normal. Men idag så jeg igjen at det var bittelitt brunt i trusa. Noen som har opplevd dette? Kan dette være tegn på at fødsel nærmer seg? født til normal tid før
 
Hei, er 34 uker gravid og igår var det bittelitt brunt blod/utflod i trusa. Har og hatt sterkere kynnere når jeg anstrenger meg den siste uka, ringte derfor føden. Urin, blodtrykk, ctg og ultralyd av livmorhalsen var helt normal. Men idag så jeg igjen at det var bittelitt brunt i trusa. Noen som har opplevd dette? Kan dette være tegn på at fødsel nærmer seg? født til normal tid før
Hei :happy:Jeg har opplevd akkurat det samme tre ganger nå (fra uke 32) i tillegg til to ganger med friskere blodfarge. Jeg har tatt kontakt med føden og første gang var jeg på CTG og UL og alt så fint ut. Baby hadde først litt høy puls, men det roet seg med ila noen timer. De forklarte blødningene med at slimhinnene er mer skjør og at siden baby har kavet litt med å snu seg, så kan det være grunnen for blødningen og det er ufarlig. Jeg fikk beskjed om at så lenge det ikke var behov for å bruke et bind ift mengden, så var det helt naturlig så langt ut i svangerskapet.. synes jo det er ganske ubehagelig allikevel da, spesielt når det begynte å bli friskere på fargen (nå 35+2):depressed: men da jeg ringte igjen, så forklarte de bare at når det var brunt så var det lenger siden riften (?) men ikke kommet ut, og at friskere farget var ferskere. De sa også at det ikke var grunn til bekymring dersom jeg kjente normalt liv fra baby.. Håper du slipper å oppleve det flere ganger og at alt er bra med dere :Heartpink
 
Back
Topp