Våknet i dag til brun utflod 6+4 så redd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våknet i dag til brun utflod 6+4 så redd
Ja skal på ultralyd halv 5 så krysser fingreSkjønner den følelsen så godt! Krysser fingrene for at alt er bra
Dette har jeg erfart hvis jeg har hatt sex kvelden før Det kan komme små blødninger som følge av det pga skjøre slimhinner.Våknet i dag til brun utflod 6+4 så redd
Her er det ikke vært sex men håper det bare er uskyldigDette har jeg erfart hvis jeg har hatt sex kvelden før Det kan komme små blødninger som følge av det pga skjøre slimhinner.
Hvordan gikk det på ultralyd?Jeg var på UL i dag pga brun utflod og litt større blødninger, og gynekologen sa at særlig brun utflod var veldig vanlig og stort sett ufarlig! Håper alt er i orden, lykke til i dag ❤
Hvordan gikk det på ultralyd?
Så bra bra det gick så bra jeg sitter her å griner og venter på klokka skal bli halv 5 . Og tusen takk oppdaterer senere i dagJeg var på UL i dag pga brun utflod og litt større blødninger, og gynekologen sa at særlig brun utflod var veldig vanlig og stort sett ufarlig! Håper alt er i orden, lykke til i dag ❤
Så bra bra det gick så bra jeg sitter her å griner og venter på klokka skal bli halv 5 . Og tusen takk oppdaterer senere i dag
Sniker fra november men jeg får så vondt av deg og ville bare si at jeg hadde rosa spotting og brun utflod til og fra i flere uker fra uke 6 ca og alt var fint så håper det er det hos deg også! Er 13+4 idag! Det er veldig vanlig å spotte og ha brun utflod i graviditeten, men jeg hadde ikke noe av det med første så jeg ble kjempe redd jeg også! massemasse lykke tilSå bra bra det gick så bra jeg sitter her å griner og venter på klokka skal bli halv 5 . Og tusen takk oppdaterer senere i dag
Kom bare en gang men skal tinge å be om ultralyd i dag
Alt var bra fikk se lille og høre hjertet
Det var godt å høre at alt sto bra tilAlt var bra fikk se lille og høre hjertet
JaDet var godt å høre at alt sto bra til
Alt var bra fikk se lille og høre hjertet
Ja var deilig var så nervepirrende , fikk med bilde hjem også men så ikke hvor det lille lysebrune kom fra men var hvertfall ikke noe å være redd for. Føler meg 1000 kg lettereÅåååh, så bra ❤