Brun utflod

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Våknet i dag til brun utflod 6+4 så redd :arghh:

Kom bare en gang men skal tinge å be om ultralyd i dag

Dette har jeg erfart hvis jeg har hatt sex kvelden før:happy: Det kan komme små blødninger som følge av det pga skjøre slimhinner.
Her er det ikke vært sex men håper det bare er uskyldig

Jeg var på UL i dag pga brun utflod og litt større blødninger, og gynekologen sa at særlig brun utflod var veldig vanlig og stort sett ufarlig! Håper alt er i orden, lykke til i dag ❤

Jeg var på UL i dag pga brun utflod og litt større blødninger, og gynekologen sa at særlig brun utflod var veldig vanlig og stort sett ufarlig! Håper alt er i orden, lykke til i dag ❤
Så bra :Heartbigred bra det gick så bra :Heartbigred jeg sitter her å griner og venter på klokka skal bli halv 5 . Og tusen takk oppdaterer senere i dag

Så bra :Heartbigred bra det gick så bra :Heartbigred jeg sitter her å griner og venter på klokka skal bli halv 5 . Og tusen takk oppdaterer senere i dag
Sniker fra november ❤️ men jeg får så vondt av deg og ville bare si at jeg hadde rosa spotting og brun utflod til og fra i flere uker fra uke 6 ca og alt var fint så håper det er det hos deg også! Er 13+4 idag! Det er veldig vanlig å spotte og ha brun utflod i graviditeten, men jeg hadde ikke noe av det med første så jeg ble kjempe redd jeg også! :( massemasse lykke til ❤️

Alt var bra fikk se lille og høre hjertet :happy:

Ååååh, så bra ❤
Ja var deilig var så nervepirrende , fikk med bilde hjem også :Heartred men så ikke hvor det lille lysebrune kom fra men var hvertfall ikke noe å være redd for. Føler meg 1000 kg lettere

Back
Topp