Brun Utflod

Jento94

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Hei:),
Jeg har hatt litt lys brun utflod i noen dager litt spotting i trusen og når jeg tørker meg. Har ikke hatt det hele dagen kun noen ganger når jeg tørker meg på do. Jeg er 7+6. Var på ultralyd for 13 dager siden å så et bankene hjerte, eg skal ha en ny ultralyd neste mandag. Noen andre som opplever brun utflod? Beklager detaljer.., lest at det er normalt med sånne små blødninger og brun utflod men litt redd for SA.

Det er både helt normalt og kan være det helt friskt svangerskap. Det kan også være forstadiet til SA og tegn på MA.

Så ingen ting å gjøre annet enn å vente!

Lykke til :)

Jeg spottet brunt for noen uker siden. Dro til gynekolog som sa det var helt normalt. Fikk også se et bankende hjerte på samme kontroll.

Jeg hat også hatt litt brunt på papiret di siste 3 dagene, men ikke hver gang jeg tørker meg... litt små klumper :arghh:
Har ingen symptomer på graviditet utenom store pupper :sorry:
Våknet natten før jeg oppdaget dette med smerter i magen som var skikkelig ubehagelig... så gruer meg til tul på tirsdag dor og se om der er et bankene hjerte!
Er i dag 6+4 og tida går så ufattelig treigt!

Jeg hat også hatt litt brunt på papiret di siste 3 dagene, men ikke hver gang jeg tørker meg... litt små klumper :arghh:
Våknet natten før jeg oppdaget dette med smerter i magen som var skikkelig ubehagelig... så gruer meg til tul på tirsdag dor og se om der er et bankene hjerte!
Uff, masse lykke til håper det går bra på tiesdag:Heartred

Uff, masse lykke til håper det går bra på tiesdag:Heartred

tusen takk for det :)
Jeg håper jeg er litt mer urolig enn jeg trenger og være, bare håper jeg får gode nyheter!
Mannen får jo ikke være med på tul heller pga corona!

Jeg håper jeg er litt mer urolig enn jeg trenger og være, bare håper jeg får gode nyheter!

Jeg fikk ha med mannen min på TUL på sykehuset. Ringte på morgenen samme dag og spurte, og de sa at i utgangspunktet var det ikke greit. Så spurte hun hva slags undersøkelse jeg skulle på. Da jeg forklarte at jeg skal på TUL pga blødninger så sa hun at de gjør unntak og at mannen kan være med :) Så ring og spør bare :)

Hadde mange blødningar gjennom begge svangerskapa mine.
Dei fann aldri noko grunn for det. Har to velskapte barn :)

Masse lykke til :Heartred

Samboeren min fikk være med på TUL og skal få være med neste uke også ville ringt å hørt, lykke til :)

Samboeren min fikk være med på TUL og skal få være med neste uke også ville ringt å hørt, lykke til :)

Kanskje jeg skal ringe og høre før vi kjører om han kan få være med for jeg er veldig bekymret for ultralyd i utgangspunktet! Var slik vi fant ut sist at det var gått galt ❤️

Back
Topp