Brun utflod..

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Å nei!! I kveld oppdaget jeg plutselig brunrødlig utflod :-( I tillegg har jeg hatt menssmerter og «tak» bak i korsryggen. Har 6-7 SA bak meg og en MA (har to barn på 5 og 7,5år). Så nå frykter jeg at det ikke går veien denne gangen heller. Skal være 4+4 i dag, så må bare vente og se. Har fortsatt ømme bryster og av og på med mensmurringer. Har bare hatt svake positive graviditetstester og en negativ cb ukeindikator for noen dager siden, så er veldig usikker på det hele akkurat nå :-(

Vedlegg

• 7DF6A05C-F6A5-471D-8169-0CF58D2F4042.png
    7DF6A05C-F6A5-471D-8169-0CF58D2F4042.png
    87,2 KB · Visninger: 38
Håper på det beste :Heartpink

Å nei!! I kveld oppdaget jeg plutselig brunrødlig utflod :-( I tillegg har jeg hatt menssmerter og «tak» bak i korsryggen. Har 6-7 SA bak meg og en MA (har to barn på 5 og 7,5år). Så nå frykter jeg at det ikke går veien denne gangen heller. Skal være 4+4 i dag, så må bare vente og se. Har fortsatt ømme bryster og av og på med mensmurringer. Har bare hatt svake positive graviditetstester og en negativ cb ukeindikator for noen dager siden, så er veldig usikker på det hele akkurat nå :-(
Krysser fingrene for deg <3

Håper det er uskyldig. Krysser fingrene for deg ❤️

Krysser fingrene for deg!
Har opplevd det samme selv som endte i SA i uke 10. Men med snuppa så blødde jeg mye i uke 6,7, 10 og 11, og i dag er det en utrolig morsom 3 åring i hus!

Håper det går bra ❤️

Krysser fingrene for deg ♡
Det er ikke SIKKERT det er noe å bekymre seg over, ta gjerne å les DENNE artikkelen fra Babyverden om blødninger i svangerskapet. ;)
Takk! Jeg har ikke hatt noe mer verken brun utflod eller smerter i mage og korsrygg, kun litt lys lys ferskenfarget nå på papiret i kveld. Off sorry detaljer dere :-) Føler jeg bare går og venter på at noe skal skje av mens eller vondter, men krysser fingrene. Har i allefall superømme pupper nå i kveld. Pleier ikke ha det ifb med mens, men må bare la skjebnen råde. Ikke annet og gjøre!!

Fikk denne i morges :-) ENDELIG positiv digital. Har vært på do flere ganger i natt, så kanskje derfor den bare er 1-2 når jeg egentlig skal være 4+5.

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    12,2 KB · Visninger: 17
Fikk denne i morges :) ENDELIG positiv digital. Har vært på do flere ganger i natt, så kanskje derfor den bare er 1-2 når jeg egentlig skal være 4+5.
Hurra! Er nok lavere hcg i urinen pga toalettbesøk i natt ja :) og noen produserer jo ikke så raskt hcg heller. Kan være flere grunner :)

Back
Topp