masse lysebrun utflod på papiret når jeg våknet i dag, er det et skikkelig dårlig tegn? ble veldig stressa nå.. står på nett at man kan ha sprukket en blodåre, men jeg har jo bare ligget i ro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
masse lysebrun utflod på papiret når jeg våknet i dag, er det et skikkelig dårlig tegn? ble veldig stressa nå.. står på nett at man kan ha sprukket en blodåre, men jeg har jo bare ligget i ro
Jeg har også brun utflod for tiden. Har sendt melding til legen min, men har ikke fått svar, så tror ikke hun tenker at det er så veldig alvorlig. Jeg hadde en MA i påsken. Det startet med brun utflod før det gikk over til friskt blod. Jeg er jo veldig nervøs nå om det skal endre seg.
ja alt utenfor normalen føles ikke ok! jeg leste at om man fortsatt var kvalm var det i vertfall ingenting å bekymre seg for, og det er jeg jo, men det finnes jo liksom ingen fasit på noe som helst..
Dette har jeg også.. hatt det i noen sager nå. Prøver å ikke bekymre meg, men det er ikke lett!
Jeg var på tidlig ultralyd i uke 8 og da så legen at jeg hadde hatt en blødning men fosteret hadde det fint. Håper det bare er denne blødningen som nå kommer ut som litt brunt på papiret.
Kan bare ikke gå galt
Lykke til!
Var hos legen i dag. Hun tok en gyn. undersøkelse. Hun mente jeg har brun utflod fordi babyen er i en ny fase i svangerskapet. Dersom det ikke ga seg til etter helga, eller jeg skulle få ferskt blod, så måtte jeg ta kontakt. Jeg er enda nervøs og redd for at det er en MA igjen. Har ikke tul før jeg er 12+2. Jeg syns det er fryktelig lenge å vente så lenge. Jeg er nå 10+2.