Brun utflod

Kiro91

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei :) jeg er i dag 34+4 og har de siste dagene vært plaget med mye brun utflod. Jeg har hatt på meg truseinnlegg de siste dagene og det er kommet litt hver gang jeg er på toalettet. Det ser klissete/ antydning til slimete og brunt ut.

Gutten i magen er veldig aktiv.

Flere som har det sånn?
 
Jeg har hatt det sånn siden i går kveld ds jeg ble undersøkt av jordmor på sykehuset (er 36+4 og har hatt nye maserier en stund). I mott tilfelle er det nok fordi livmorhalsen ble litt irritert, så er nok slimproppen som løsnet litt. Jeg har født 4 ganger før, og slimproppen har gåt på forskjellige tider og måter hver gang- alt fra hele på en gang kvelden før fødsel startet, til over en periode på noen dager flere uker før fødsel. Hvis det kommer friskt blod, skal du alltid kontakte føden, men litt beige/rosa/brun utflod eller slim, er nok slimproppen som har begynt å løsne:)
 
Det kan kanskje være slimproppen som har begynt å løsne, men hvis det er blod i utfloden din synes jeg du skal kontakte lege eller føden. Bare for å være på den sikre siden. Alt er sikkert helt fint så lenge du kjenner masse liv :)
 
Back
Topp