Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde brun utflod da jeg gikk på do i dag tidlig. Starten på SA? Kan ikke huske at jeg har hatt det i tidligere svangerskap
Hvordan går det? [emoji4]
Fortsatt brun utflod. Har desverre en dårlig magefølelse. Uansett var graviditeten litt dårlig timing, men rart hvordan man omstiller seg og begynner å glede seg på få dager.
Nei, det har jeg ikke. Er bare 5+5. Kanskje bestille en ul neste uke, om jeg ikke begynner å blø de nærmeste dagene.Har du vært på UL? Ville tatt en for å være sikker :/
Åh, så braHei. Jeg hadde brun utflod 3-4 dager forrige uke. Tok hcg prøve på mandag og onsdag forrige uke. Igår var jeg hos legen som sa at hcg prøvene ikke hadde steget så mye som de skulle og at det mest sannsynlig var en MA. Var hos gyn i dag og fikk se ett hjerte banke Jeg hadde virkelig ikke trua i dag, så alt er tydeligvis mulig!
Så godt å høreUltralyd viste et bankende hjerte
Den brune utfloden kommer av en blødning i livmoren, som ikke hadde tilknytning til fosteret, og som sakte siver ut nå. Den eneste risikoen var om blodet ikke kommer ut, så kan det bli infeksjon i livmor og føre til sa. Så fra å være bekymret når jeg spotter brunt, så er jeg nå glad hver gang det er brunt på dopapiret. Da ordner kroppen opp.
Skal til ny tul om en uke
Kvalmen har også kommet for fullt nå, så føler meg definitivt gravid
Ultralyd viste et bankende hjerte
Den brune utfloden kommer av en blødning i livmoren, som ikke hadde tilknytning til fosteret, og som sakte siver ut nå. Den eneste risikoen var om blodet ikke kommer ut, så kan det bli infeksjon i livmor og føre til sa. Så fra å være bekymret når jeg spotter brunt, så er jeg nå glad hver gang det er brunt på dopapiret. Da ordner kroppen opp.
Skal til ny tul om en uke
Kvalmen har også kommet for fullt nå, så føler meg definitivt gravid