Brun utflod

Micke

Flørter med forumet
Hadde brun utflod da jeg gikk på do i dag tidlig. Starten på SA? Kan ikke huske at jeg har hatt det i tidligere svangerskap :(

Jeg hadde det en dag forrige gang, tidlig. Ble skikkelig stressa, men det gikk bra.

Trenger ikke å være noe å bekymre seg for, jeg hadde brun/rosa/litt rødt i flere dager forrige gang og det gikk bra ❤️

Hadde det for noen uker siden.. håper å høre hjertelyd på doppler hos jordmor på kontroll.

Sniker fra mars. Jeg hadde brun utflod i 3 uker, fra litt uti uke 5. Så igjen rundt uke 14 og av og på fortsatt. Er 21+4 og kjenner liv. De finner ikke ut av hvorfor det skjer, men ville bare si at det trenger ikke være farlig [emoji173]️

Sjekk tråden min, der fikk jeg litt svar :) Her ga det seg, og testen økte i styrke :happy:

Fortsatt brun utflod. Har desverre en dårlig magefølelse. Uansett var graviditeten litt dårlig timing, men rart hvordan man omstiller seg og begynner å glede seg på få dager.

Har du vært på UL? Ville tatt en for å være sikker :/

Hadde brunlig utflod med litt lyserosa i går, ble kjempe forvirret. Bestilte tidlig ultralyd i dag (er i uke 9) og alt var kjempe bra. Har ingenting av denne utfloden i dag

Hei. Jeg hadde brun utflod 3-4 dager forrige uke. Tok hcg prøve på mandag og onsdag forrige uke. Igår var jeg hos legen som sa at hcg prøvene ikke hadde steget så mye som de skulle og at det mest sannsynlig var en MA. Var hos gyn i dag og fikk se ett hjerte banke Jeg hadde virkelig ikke trua i dag, så alt er tydeligvis mulig!

Hei. Jeg hadde brun utflod 3-4 dager forrige uke. Tok hcg prøve på mandag og onsdag forrige uke. Igår var jeg hos legen som sa at hcg prøvene ikke hadde steget så mye som de skulle og at det mest sannsynlig var en MA. Var hos gyn i dag og fikk se ett hjerte banke Jeg hadde virkelig ikke trua i dag, så alt er tydeligvis mulig!
Åh, så bra :Heartred
Jeg skal på tul om 2 dager. Skal bli godt å få bekreftet el avkreftet om det er ma.

Ultralyd viste et bankende hjerte :Heartred
Den brune utfloden kommer av en blødning i livmoren, som ikke hadde tilknytning til fosteret, og som sakte siver ut nå. Den eneste risikoen var om blodet ikke kommer ut, så kan det bli infeksjon i livmor og føre til sa. Så fra å være bekymret når jeg spotter brunt, så er jeg nå glad hver gang det er brunt på dopapiret. Da ordner kroppen opp.
Skal til ny tul om en uke :)
Kvalmen har også kommet for fullt nå, så føler meg definitivt gravid :)

Den brune utfloden kommer av en blødning i livmoren, som ikke hadde tilknytning til fosteret, og som sakte siver ut nå. Den eneste risikoen var om blodet ikke kommer ut, så kan det bli infeksjon i livmor og føre til sa. Så fra å være bekymret når jeg spotter brunt, så er jeg nå glad hver gang det er brunt på dopapiret. Da ordner kroppen opp.
Så godt å høre:Heartred

Godt å høre!

Back
Topp