Brun utflod

Abigael

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Har hatt lysebrun utflod et par dager nå.. og det stresser meg veldig! :nailbiting: Nå er jeg ca like langt som da jeg begynte med småblødninger som kom og gikk da jeg mistet sist.. Tul om 5 dager, og jeg gleder meg til å få den overstått, men er redd for dårlige nyheter:( Håper sååå veldig å få bli her til mars!

Huff, det blir lange dager :( Det er jo veldig vanlig, men jeg hadde blitt engstelig selv, og du har jo erfaringer som gjør det verre. Klem til deg.

Jeg hadde lyyyyys, lys brun utflod i går. Men den var så lys at jeg er usikker på om det egentlig var noe eller ovaranalysering. Men regner med siden du spør så er du sikker på at den er brun.

Brunt er jo gamalt, lyst betyr lite. Hvor langt er du? Kan være festeblødningen som ikke har kommet ut før nå evt at du har hatt et lite rift o.l. pga skjøre slimhinner.
Krysser fingre, håper og tror det er uskyldig :)

Krysser alt for at det er helt uskyldig[emoji173]️[emoji256][emoji256]

Håper det er helt uskyldig. Skjønner det blir lange dager frem til TUL.

Har selv hatt litt blødninger siden fredag. Litt til og fra og litt ulik farge.
Enig med Skvirevippen. Brunt er jo gammelt blod og da skal det ikke være noe problem, men skjønner nervene.

Uff! Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning [emoji173]️

Uff, håper det ikke blir noe mer ut av det. Var slik jeg oppdaget at noe var galt da de fant MA i uke 14 og det var helt forferdelig å gå å vente.

Jeg hadde lyyyyys, lys brun utflod i går. Men den var så lys at jeg er usikker på om det egentlig var noe eller ovaranalysering. Men regner med siden du spør så er du sikker på at den er brun.

Brunt er jo gamalt, lyst betyr lite. Hvor langt er du? Kan være festeblødningen som ikke har kommet ut før nå evt at du har hatt et lite rift o.l. pga skjøre slimhinner.
Krysser fingre, håper og tror det er uskyldig :)
Det er veldig lyst på farge. Hadde det vært mørkt hadde jeg vært enda mer bekymret. Første gang jeg var gravid var bittelitt mørkebrun blødning alt jeg fikk av tegn på at noe var galt.
Har ikke vært noe de siste timene, så jeg håper det er over! :nailbiting:
Jeg er 7+0 i dag

Jeg blødde i tre uker, fra uke 5 til uke 8, hadde en til i uke 6 og en i uke 8, noen ganger våknet jeg med en mørk stor flekk i bindet, andre dager kom det bare når jeg tørket meg og vekslet mellom friskt blod og brunt, og noen dager kom det også nok til å komme i bindet noen ganger ila dagen. Det var grusomt! Man blir så usikker og det føles så feil å se blod... Man vet liksom aldri, og du forbinder det jo med det som skjedde sist, så langt har det gått fint her (9+3), håper for deg ❤️

Back
Topp