Brun utflod

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Æsj.. Beklager på forhånd for ekle detaljer, men jeg er så bekymret.. 5+1 begynte det med litt brun utflod (gammelt blod). Siden da har det kommet bittelitt i innleggene (gått med innlegg for å følge med), men ikke noe når jeg har vært på toalettet. I går var det mer mørkegult og i dag har jeg ikke sett noe. Dette kan jo gå begge veier.. Men er det noen som har opplevd noe lignende der det likevel har gått bra (evt også ikke)? Har lett og funnet flere innlegg om dette, men måtte lufte tankene litt. Jeg har fortsatt symptomer som veldig ømme bryster, tretthet og tidvise lette mensmurringer som jeg har hatt siden eller EL. Det er mitt første svangerskap og det er så etterlengtet.

Last edited:
Jeg hadde en kveld lyserosa utflod og freaket helt ut! Jeg tenkte at dette var starten på noe, men legen sa at det er normalt fordi slimhinnene er skjøre når du er gravid. Og brunt betyr jo at det er gammelt! :) ta det med ro og gå til legen hvis det ikke gir seg eller du får smerter.

Jeg har ikke vært borti det før, men om du er veldig bekymret eller usikker ville jeg bare tatt en tur til legen om det fortsetter. Bedre det enn å sitte å være redd for at det ikke går veien :Heartred

Slik utflod som du beskriver har jeg hatt i alle mine tre svangerskap de tre første mnd [emoji14] kjedelig men ufarlig.

Tusen takk for svar :Heartred Krysser fingrene for at det er ufarlig og at det ikke kommer friskt blod.

Hadde mye brun utflod da jeg var gravid med datteren min! Gikk helt fint [emoji5]

Fikk tidlig ul i dag og der kunne man se et lite frø med bankende hjerte :Heartred Utfloden har stoppet opp. Så nå kan jeg vel senke skuldrene litt :cat:

Back
Topp