Brun utflod

Studinepetrine

Flørter med forumet
Septembergull'17
Hei:) Er nå i 10+4 og i dag fikk jeg litt brun utflod på papiret når jeg var på do. Flere som har opplevd dette? Og er dette normalt/unormalt?

Jeg hadde brun utflod i uke 7, både JM og gynlege sa det var helt normalt og ufarlig, så lenge det ikke går over til blødninger og smerter.

Har ikke hatt det denne gangen, men forrige svangerskap hadde jeg det ved flere anledninger. Spesielt om magen var treg og jeg pressa litt ekstra :p Fikk vite at slimhinnene er ekstra sjøre, så det var normalt. Men måtte inn til sjekk flere ganger da jeg ble nervøs...

Takk for svar☺️ Er bare litt og en gang innimellom så sikkert ikke noe farlig. Roer meg ned med det

Jeg har vært på GU og tidlig ultralyd i dag.. Er det vanlig at det kan komme litt brunlig utflod etter slike undersøkelser når man er gravid? *superbekymret*

Jeg har vært på GU og tidlig ultralyd i dag.. Er det vanlig at det kan komme litt brunlig utflod etter slike undersøkelser når man er gravid? *superbekymret*

Jeg fikk det samme på kvelden etter tidlig ultralyd i uke 6. Jeg fikk beskjed om at det var helt normalt :) på ultralyd i uke 10 var fortsatt alt bra med fosteret, så ingen grunn til bekymring :)

Jeg fikk det samme på kvelden etter tidlig ultralyd i uke 6. Jeg fikk beskjed om at det var helt normalt :) på ultralyd i uke 10 var fortsatt alt bra med fosteret, så ingen grunn til bekymring :)

Så godt å høre... :-) takk for svar! Da skal jeg slappe av [emoji4]

Back
Topp