Brun utflod ..

Linsa

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Hei,

Jeg var på overtidskontroll og ble strippet i går. Hun sa det kunne blø litt etterpå, men blødde ingenting og ingenting var annerledes etterpå.
Men nå i sted var det litt brun utflod i trusa.. Ikke noe blod, ikke noe slimpropp.. Kjenner bittelitt murringer kanskje. Regner med dette er helt normalt men man blir jo alltid litt bekymret når noe er brunt (gammelt blod), og siden jeg er 9 dager over. Bør jeg ringe føde eller vente å se om der skjer noe mer, eller bare senke skuldrene?

Jeg hadde nok ringt. Ikke fordi jeg tror det er noe galt, men føler det betryggende å konferere med fagfolk :)

Tror det kan være at livmorhalsen begynner å åpne seg. Kanskje slimproppen begynner å løsne litt. Det har helt sikkert noe og gjøre med at du ble strippet i går. Men bare ta en telefon du! Det er ingenting i veien for å bare høre hva det er. :) Lykke til, snart er det din tur.♡

Takk for svar.. Har Googlet det litt nå og leser om veldig Mange som opplever brun utflod etter stripping.. Avventer det litt jeg, så ringer jeg hvis jeg kanskje senere..:)

Jeg hadde brun utflod samme dag som stripping og dagen etter kom slimproppen! Men ring om du blir bekymret! Bedre å være safe than sorry.

Takk for svar.. Har Googlet det litt nå og leser om veldig Mange som opplever brun utflod etter stripping.. Avventer det litt jeg, så ringer jeg hvis jeg kanskje senere..:)
Det er vanlig med brun utflod etter stripping. Lykke til med fødsel :)

Back
Topp