Jeg blødde for første gang i uke 15. Dette gikk over etter en dag, og legen beroliget meg med at det nok bare vare en hormonell blødning. Jeg la det fort bak meg! I forrige uke, på tirsdag, var det masse brunt utflod i truseinnlegget mitt.....ble da bekymret igjen, og for å være på den sikre siden, fikk jeg meg en privat UL dagen etter. På UL var alt i tipp topp inni magen, og ingen antydning til at blødningen kom fra der inne. Neste dag, onsdag, er det fortsatt like brunt i trusa, og jeg får time hos privat gyn, men heller ikke hun kunne finne noen årsak til blødningen. Gyn tok bakterieprøve, men har ikke fått svar på den. I dag 5 dager senere, ser det ut som at det har roet seg ned, og utfloden begynner å få en mer normal farge, men den er enda litt mørk. Kjenner liv hele tiden, så det er beroligende, og sjekker hjertelyden med doppler. Blir nok å ringe fastlegen i morgen, for å høre om han har en ide. Hadde vært fint å fått vite hvorfor og hvor det blør fra.... Forrige svangerskap var uten blod, og det var deilig. Det her er faktisk ikke gøy, får liksom aldri slappe av å gledet meg over å være gravid :-(