Brun utflod

Rino

Andre møte med forumet
Hei,

Ifølge babyverdens' app er jeg 5+1 i dag - med min første. Jeg har INGEN symptomer. Hadde noe vondt i magen og korsryggen tidligere + noe ømme og tunge bryst på kveld. Alt dette er borte... De 3 siste dagene har jeg hatt lysebrunt utflod, mye i mine øyne.... Ikke sånn at jeg må bruke truseinnlegg, men det kommer på papiret etter dobesøkene. Dette gjør meg bekymret!!

Har noen hatt lignende? Burde jeg ringe lege? :-(
 
Jeg har rosa utflod å noe friskt blod, jeg må bruke innlegg, tror det du har er veldig uskyldig.
Jeg skal til tul i morgen å håper på gode nyheter:happy:
Du skal se at det får bra med deg, men skjønner dine bekymringer:Heartred
 
Jeg har rosa utflod å noe friskt blod, jeg må bruke innlegg, tror det du har er veldig uskyldig.
Jeg skal til tul i morgen å håper på gode nyheter:happy:
Du skal se at det får bra med deg, men skjønner dine bekymringer:Heartred

Huff! Håper du får gode tilbakemeldinger! <3
Jeg får la det gå noen dager til. Men dette er virkelig ikke morsomt :-o
 
Huff! Håper du får gode tilbakemeldinger! <3
Jeg får la det gå noen dager til. Men dette er virkelig ikke morsomt :-o
Absolutt ikke, er aldri koselig med noe man ikke føler er riktig under en slik viktig tid, men får bare holde humøret oppe å satse på at alt er greit med lille:happy:
Jeg ville å ha gitt det litt tid, jeg har hatt det slik siden onsdag så nå gjør jeg noe med det :shy:
Å er det noe galt så får jeg tenke at det er bedre å miste nå en senere i graviditeten, å så får man prøve igjen når kroppen er klar:Heartred
Men dere får selvfølgelig vite hvordan det går i morgen:Heartred:Heartred
 
Hvis du er bekymret syns jeg du skulle ringe legen å be om å få måle hcg (blodprøve) du må ta ny hcg med 2 dagers mellomrom da den skal ca dobble seg på 48timer.
Håper ikke jeg skremmer deg nå, men i mitt første svangerskap gikk jeg i flere uker med brunt utflod. Jeg hadde mye mer en deg da å måtte gå me bind. Fikk målt hcg å den økte, men ikke som normalt. Fikk tatt en ul å den visste noe som kalles BO (blighted owum) det vil si at du ser en plommesekk på ul, men det har ikke utviklet seg noe spire. Kroppen registrerer ikke dette helt å fortsetter å produserer hcg. MEN dette behøver ikke bety at noe er galt hos deg! Er veldig mange som opplever blødninger/brunt utflod der ingenting er galt. Men er du bekymret så syns jeg du burde sjekke. Om det skulle være noe galt er det bedre å vite nå en senere, men mest sannsynlig er det ingenting galt!
 
Absolutt ikke, er aldri koselig med noe man ikke føler er riktig under en slik viktig tid, men får bare holde humøret oppe å satse på at alt er greit med lille:happy:
Jeg ville å ha gitt det litt tid, jeg har hatt det slik siden onsdag så nå gjør jeg noe med det :shy:
Å er det noe galt så får jeg tenke at det er bedre å miste nå en senere i graviditeten, å så får man prøve igjen når kroppen er klar:Heartred
Men dere får selvfølgelig vite hvordan det går i morgen:Heartred:Heartred

Ja det er sant. Ringte du legen og tok det derifra? Eller tar du dette privat?

Sender deg gode tanker, og håper det beste <3 <3
 
Hvis du er bekymret syns jeg du skulle ringe legen å be om å få måle hcg (blodprøve) du må ta ny hcg med 2 dagers mellomrom da den skal ca dobble seg på 48timer.
Håper ikke jeg skremmer deg nå, men i mitt første svangerskap gikk jeg i flere uker med brunt utflod. Jeg hadde mye mer en deg da å måtte gå me bind. Fikk målt hcg å den økte, men ikke som normalt. Fikk tatt en ul å den visste noe som kalles BO (blighted owum) det vil si at du ser en plommesekk på ul, men det har ikke utviklet seg noe spire. Kroppen registrerer ikke dette helt å fortsetter å produserer hcg. MEN dette behøver ikke bety at noe er galt hos deg! Er veldig mange som opplever blødninger/brunt utflod der ingenting er galt. Men er du bekymret så syns jeg du burde sjekke. Om det skulle være noe galt er det bedre å vite nå en senere, men mest sannsynlig er det ingenting galt!

Takk for svar, og så kjedelig det ble sånn hos deg :-( Kanskje jeg ringer i morgen om det ikke har gitt seg. Kjedelig om noe er galt. Og jeg som skal på tur på tirsdag... Hvordan skal jeg klare å kose meg da :eek:
 
Takk for svar, og så kjedelig det ble sånn hos deg :-( Kanskje jeg ringer i morgen om det ikke har gitt seg. Kjedelig om noe er galt. Og jeg som skal på tur på tirsdag... Hvordan skal jeg klare å kose meg da :eek:
Du må mesten kjenne på det selv. Kan jo vær det gir seg om en dag eller to. Om du tar blodprøve så får du som regel ikke svar før på et par dager så om du går til legen i mårra får du ikke noe svar før du skal på tur. Bare husk at blødninger nå i begynnelsen er vanlig så dette går nok bra :)
 
Huff, vet akkurat hvordan du har det! Hos meg har det vært både negativt og positivt, første gang jeg ble gravid var det starten på en sa, og sist jeg var gravid var det noe helt uskyldig. Har hørt det er helt vanlig med brun utflod i svangerskapet også. Sier ikke dette for å skremme deg altså! :) Dette går nok mest sannsynlig bra!
 
Sniker fra februar. Jeg hadde blødninger hver dag fra uke 5 til uke 9. Alt fra litt på papiret, til masse så jeg måtte bruke bind. Det var veldig frustrerende og jeg var mye bekymret. Dro til privat ul 3 ganger den perioden for å sjekke at alt var bra, og det var det. Målte også HCG hos legen som viste fin økning. Jeg hadde heller i gen svangerskapssymptomer, så det var en stressende tid.

Nå er jeg 14 uker på vei, og har ikke blødd siden uke 9. Og nå har magen begynt å vokse, så regner med at alt er fint inni der :)
 
Sniker fra februar. Jeg hadde blødninger hver dag fra uke 5 til uke 9. Alt fra litt på papiret, til masse så jeg måtte bruke bind. Det var veldig frustrerende og jeg var mye bekymret. Dro til privat ul 3 ganger den perioden for å sjekke at alt var bra, og det var det. Målte også HCG hos legen som viste fin økning. Jeg hadde heller i gen svangerskapssymptomer, så det var en stressende tid.

Nå er jeg 14 uker på vei, og har ikke blødd siden uke 9. Og nå har magen begynt å vokse, så regner med at alt er fint inni der :)

Dette var godt å lese.. <3 Man hører og leser så mange skrekkhistorier, men de fine kommer liksom sjeldent frem. Da blir man jo automatisk mer engstelig.

Lykke til videre :)
 
Trenger ikke å bety noe som helst. Jeg har hatt litt brun utflod, og fikk se et bankende hjerte i dag 7+1.
Men jeg fikk også beskjed om å ta celleprøve etter 12 uker om det fortsetter. Har ikke tatt celleprøve på noen år.
 
Trenger ikke å bety noe som helst. Jeg har hatt litt brun utflod, og fikk se et bankende hjerte i dag 7+1.
Men jeg fikk også beskjed om å ta celleprøve etter 12 uker om det fortsetter. Har ikke tatt celleprøve på noen år.

Å, gratulerer!! :D <3
Var hos legen i dag, og han fikk meg mye mer roligere. Er ikke så bekymret nå. :) Ble det mer eller jeg fikk vondt skulle jeg ta kontakt igjen. Føler meg dog ikke særlig gravid, INGEN symptomer :eek:
 
Back
Topp