Brun utflod

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Startet dagen med litt brun utflod. Bare litt på papiret. Va sikkert på det va alt. Men etter ett par timer kom det litt mer. Noen som har gode opplevelser og dele?
Har hatt mye ryggsmerter siste dagene. Men det har eg hatt før eg blei gravid og. Er 6+3 i dag. Livredd for og miste.. Ser ut som det har stoppa opp igjenn men føler eg går og venter på frisktblod :(

Jeg hadde akkurat det samme. Tenkte at nå var alt over. Gikk å målte blodet hos legen og der var flott stigning. :) så nå har jeg roet meg. Er vist mer normalt enn man tror. Brunt blod skal også bety gammelt blod tror jeg?! Men skjønner bekymringene. <3

Har hatt småblødning selv siste dagene så vet akkurat hvor tøft det er å oppleve det. Krysser fingrene for at alt går bra! :)

Hei igjen tok en tur til legen idag. Han henviste meg til ul. Men har en bedre følelse i dag så krysser fingrer

Så bra har en mistanke om at det er uskyldig blødning no. Hadde sa i 2011. Då kom det mye blod. Og var ingen tvil om at det var over. Men gleder meg til ul og få sjekke

Back
Topp