brun utflod

Fru V

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har hatt litt brun utflod i truseinnlegget og på papiret i dag, og kjenner angsten spre seg.. Sitter nå og kjenner på om jeg har vondt noe sted, klemmer litt på magen og prøver å finne en årsak.. Er i uke 16+1, så et bankende hjerte i uke 13+5.

Noen som har opplevd noe lignende? Trenger noen betryggende ord en fredagskveld :)

Jeg hadde blødning for en del uker siden.. Varte i en uke, var livredd.. Men vi har vært på flere ul etter det, sist gang idag med OUL, og alt er fint :) men jeg ville tatt en tlf for å høre. De tar deg mer "seriøst" etter uke 12. Kanskje får du komme inn for en titt :). Snart er det jo også OUL :) jeg håper og tror dette er en uskyldig blødning.

Hvordan går det med deg? Jeg er 18+1, og opplevde det samme i går jeg også :( Drog hjem fra jobb, og hadde en fortvilet ettermiddag og kveld. Er så redd for at det har skjedd noe. Har heldigvis ikke sett noe i siden i går ettermiddag, og håper det er et godt tegn. Skal på OUL på mandag.

Var kun med det lille som var i går, ikke vært noe etter det :-) Så håper det bare det var noe uskyldig, forbigående! Ingen magesmerter eller noe, heldigvis.
Så nå får jeg bare vente og se på OUL 25.mars.

Virker som det bare ble med det lille til oss begge :-) Er nok en frisk og rask spire du får se på mandag :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp