Brun utflod

Gullfisk91

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Oktoberskatter 2014
Åh, har fått lysebrun utflod så frykter dette ikke går veien. Er bare 4 uker på vei og før ikm,men man gleder seg jo uansett :/
Noen andre som har hatt lignende som det har gått bra med?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du bør legge på generelt isteden for er mange fler der til å svare deg, særlig mtp at det er lørdag også :-)

Først; har du smerter? Om ikke er det et godt tegn.

Og ja, jeg har opplevd det. Ikke bare utflod med blod i, men friskt blod også, blodig utflod hadde jeg senest for to uker siden, og er i dag 16+3 uker på vei. 25% av alle som er gravide opplever å blø under svangerskapet uten at det er noe farlig <3 Men jeg vet hvor ekkelt det er og hvor redd man blir. Syns du skl bestille en ultralydtime til uken så du slipper å lure <3

Ja det hadde kanskje vært lurt av meg, men nå fikk jeg heldigvis svar av deg :):)<3
Ingen smerter, kun litt normale småkramper. Opplevde det ikke med eldstemann så derfor jeg ble litt urolig :/
Er jo bare 4 uker på vei så litt tidlig med ultralyd?

Fire uker er nok litt tidlig ja, ville ventet til uke syv så man ser om hjertet slår. At du ikke har smerter er jo egentlig et godt tegn. Forstår deg veldig godt altså, virkelig ikke noe jeg unner noen å oppleve. Men at det er regnet som vanlig å blø under svangerskapet hjelper jo litt da :-) Men hvor store mengder er det egentlig snakk om? Testet du positivt før IKM?

Er like mye utflod som vanlig, den er bare lysebrun:/ ja testa positivt 9-10dpo så testa jo veldig tidlig, men kjente symptomer så måtte dobbeltsjekke om jeg ikke var helt gal :)
Håper det er normalt hvertfall! Stort ønske om en lillebror/søster :):)

Det var første gangen jeg opplevde det og, da var det faktisk festeblødningen. Håper det er det hos deg også ;) Hadde heller ingen smerter, men da jeg våknet og så i trusa var det blodig utflod så ble kjempe lei meg og trodde det var over, men neida, var bare egget som hadde trengt seg inn ;) Kan jo være det du har opplevd :D

Jeg hadde brunlig utflod fra ca uke 4-15 forrige svangerskap, han er nå en frisk og rask gutt på 2,5 år :) det er kjempeskummelt å blø, men krysser fingrene for at alt går bra :)

Godt å høre godhistorier å!:) man får jo høre om så mye skummelt her inne på forumene at det setter tankene litt i gang.. :/ krysser fingrene for at det bare fester seg :)

Jeg blødde masse rødt en sen kveld for en uke siden. Fikk ul og alt då helt fint ut. Fikk beskjed om at det var skjørt i kjeden og at det mest sansynlig var et blodbad som hadde sprukket bare. Krysser fingrene for deg også :)

Har selv hatt det i ca 3 uker nå. Var til legen kg ble undersøkt. Hun sa allt så fint ut ig så lenge jeg ikke hatt noen smerter så skulle jeg ikke uroa meg :) er 8 uker idag. Håper det e detsamme med deg og att allt går fint :)

Det er nesten fælt å si det men blir letta når andre har opplevd det samme som jeg gjør nå, har heldivis ikke vært no galt med noen av dere da:):) så krysser alt av fingre og tær for at det ordner seg:)

Jeg hadde brunlig utflod i uke 5 og 6, men nå er jeg 21 uker på vei med to friske gutter :) Så ikke ta sorgene på forskudd :)
Jeg fikk ul i uke 5 for å se om det var fosteranlegg osv, så noe ser man så tidlig :)

Litt mindre tror jeg, men dagen er enda ung :/ tok en test idag tidlig for å sjekke om den var blitt svakere på 3 dager, det hadde den heldigvis ikke, blitt sterkere faktisk :) pluss at jeg tok ukeindikator og den viste at jeg kanskje er en uke mer på vei enn jeg hadde trodd, hmm :-P

At man kan se noe i uke 5 er jo helt utrolig, jeg er hvertfall veldig glad for at teknologi har kommet så langt :D

Jeg hadde lyserosa utflod for 2 dager siden på ikm, uten smerter. Ikke sett noe mer til det:) er 4+5 idag:)

Back
Topp