Brun utflod

Mervis

Flørter med forumet
Hei for 3 dager siden hadde jeg lite brun utflod og rett etter kom de frisk blod på papir så har det ikke kommet noe mer men siden i går har jeg fått brun utflod å er redd for at det skal gå galt hva tror dere jenter hva kan det komme av førstegangs gravid

Sent from my iPad using BV Forum

Det kan komme av flere ting, morkaken kan ha flyttet på seg, ellers er slimhinnene veldig skjøre når du er gravid. Jeg har også hatt både brun utflod og frisk blødning, men var på UL for å se at alt stod bra til og det gjorde det :-) en av fem opplever å blø :-)

Jeg har også nettopp hatt brunlig utflod, og blødning med friskt blod, men alt er heldigvis i orden:) vil tro det bare er en ufarlig blødning hos deg også:)

Jeg er 10+4 nå, bekreftet med hcg prøve, og jeg har hatt stooore blødninger! Andre gangen jeg fikk blødning var i uke 9 (9+0), og da blødde jeg så mye at jeg holdt på å svime av når jeg reiste meg opp. Har blødd helt siden dette, men i etterkant har det kun vært bittelit brunlig utflod..

..og om du ikke har noen smerter i sammenheng med dette, så er det egentlig bare å ta det med ro. Blødninger er veldig vanlige. :)

Back
Topp