Brun utflod...

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Når jeg kom hjem fra jobb, oppdaget jeg til min forskrekkelse at jeg hadde litt brun utflod. Ingenting når jeg tørket meg... Bør jeg bekymre meg?? :(

Jeg har ikke opplevd det selv, men tror ikke man trenger å bekymre seg hvis det bare er litt, og ikke rødt blod.. men hvis det fortsetter, så ville jeg snakket med jordmor/lege ;)

Heldigvis ikke kommet noe mere. Satser på at det er helt ufarlig ;)

Sikkert helt ufarlig, om det kommer mer ville jeg tatt kontakt :)

Dakar. :( men det trenger ikke bety noe. Men som legen min sa når jeg spottet: om det vedvarer er det bedre å ringe en gang for mye enn for lite. :) de kan finne ut ganske mye bare ved å prate med deg i tlf også:)

Takk for gode svar supre jenter :) håper på et blodkar som er sprukket, etter mye løfting i går...

Brun utflod er vel tegn på gammelt blod? Som det første som kommer før menstruasjon?
Det sies jo at utflod i forskjellige "former og fasonger" oppleves i ett svangerskap.. så kan vel bare være at kroppen din har hatt en ekstra "rengjøring":)
Tror jeg hadde ringt lege, men kun for å få ett svar fra en profesjonell:)

Jeg hadde også ringt legen, og jeg hadde nok ikke venta med det. De har jo vakt 24/7 for en grunn :)

Sniker fra desember . På meg begynte d med brun utflos
D og nå har det vekslet mellom det og blod i to uker . Alt fint med den lille
Når jeg har vært på ultralyd . De kunne se en blodansamling sist ultralyd . Så han mente denne måtte få tømt seg

Siden det var så lite og det ikke har kommet mere, ser jeg det an til i morra. Men tusen takk for råd :)
Men ringer med en gang om det kommer mer, selvfølgelig.

Sniker fra desember . På meg begynte d med brun utflos
D og nå har det vekslet mellom det og blod i to uker . Alt fint med den lille
Når jeg har vært på ultralyd . De kunne se en blodansamling sist ultralyd . Så han mente denne måtte få tømt seg
Så bra at alt står bra til med den lille tross blødninger <3 godt å høre at ikke alle blødninge er farlige.

Jeg tok dette opp med jordmor første gangen jeg var der. Jeg hadde opplevd rare ting, og oppdaget brunaktig ting når jeg skulle på do (sorry meg altså), men da sa hun at utifra det jeg forklarte, var det brunaktig utflod og ikke blødninger. Det var veldig normalt. Noen opplevde det mer enn andre, og man gjorde ikke noe med det med mindre det ble alt for ille. Tror jeg tørr å si du kan slappe av, men for din egen skyld er det jo noe du kan spørre lege/jordmor om når du skal dit :) Er mye bedre å få høre det av fagpersoner :)

Back
Topp