brun utflod!

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Uææ :( når jeg var på do i sta var litt av utfloden brun.... veldig lite.
Jeg er ca 7 uker nå og hadde en SA i januar. Kjenner det gjør meg ekstra nervøs nå.
Foreløbig ingen slerter eller fersk blod..
Håper ikke det kommer noe mer nå. Kjenner tårene presser på nå og det passer dårlig da jeg er på jobb...

Krysser for at det bare er helt uskyldig.

Er nok bare litt grums ;-) krysser fingre!!!! Men merker selv at jeg "sjekker" hver gang jeg er på do. Hadde også en SA i begynnelsen av januar... Så synes vi skal slippe det nå ... :-/ :-)

Uff så ekkelt. Jeg har opplevd akkurat det samme, hatt veldig mørkt blod på papiret flere ganger om dagen den siste uken, men tror det har gått helt fint. Det var veldig lite som kom og heller ingen smerter. Nå er blødningene helt borte og satser på at det ikke blir noe mer heller.. Tror nok småblødninger er mer vanlige enn vi tror. Lykke til :-)

Er nok ganske vanlig med småblødninger.
Brunt = gammelt
Krysser fingrene for at det ikke blir noe mer

Krysser alt som krysses kan for at det er helt uskyldig! Og det er vel ganske vanlig med småblødninger og brun utflod, så det skal gå bra vettu :)

Jeg har hatt det siden dagen før jeg fikk positiv test og hadde det samme med storesøster.

Krysser fingrene at det er helt ufarlig:) Som de andre sier er det mer vanlig enn vi tror.

Takk for mange gode ord, jenter!
Prøver å ikke bekymre meg, men det er vanskelig. I dag har jeg hatt litt brun-rosa-farget utflod..
det stikker i magen, men er vanskelig å si om det har sammenheng med det eller rett og slett bare fordi jeg er gravid.. har jo hatt litt vondt i magen nå og da tidligere.
Håper ikke dette er en begynnende SA! :( håååper alt går greit.. fortsetter det får jeg vel ringe legen på mandag og kreve ul eller noe.

Ønsker deg masse god bedring og krysser fingrene! Forhåpentligvis er det helt ufarlig!

Håper det bare er blodkarene som er ekstra sensitive! Krysser fingrene for at alt går helt fint:)

Krysser fingrene for at det er uskyldig! Men skjønner du blir redd! Syns du skal ringe legen å be om en ultralyd! Så vet du :)

Krysser alt jeg har for deg :) Har hatt brun utflod i 2 uker jeg, pluss en relativt stor blødning forrige uke.. men var til UL samme dag, og alt er bra!:)

Back
Topp