Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag når jeg kom hjem fra jobb og gikk på do, så jeg i trusa at det var litt brunt/gammelt blod der:( og fikk litt på papiret når jeg tørket meg. Håper virkelig dette ikke er starten på at noe går galt.... uff nå er jeg bekymret:(
ok, litt betryggende å høre, for jeg vet jo at det er normalt å blø litt i svangerskapet uten at det trenger å være noe galt, men så er det de som opplever det og det går galt...så ja:/
Sniker litt:) Har opplevd det selv.startet med brunt blod.Så friskt blod.Var på Ul og der var det en liten spire:) Jm sa at så lenge det ikke var masse blod og smerter.gikk det som oftest bra.Lykke til:)
Slutter meg til de som sier at brunt blod = gammelt blod ;)
Men skjønner veldig godt at du blir stressa da; hadde rosa slim noen dager i forrige uke, og ble jo superstressa med en gang!
Jeg har også hatt brunaktig utflod siden uke 2..en venninne av meg sa at hun hadde det helt frem til mnd fire. Legen min sier at dette er gammelt blod og ingenting å bekymre seg for :)
Gratulerer med baby og HURRA for de kommende juni barna :)
Har også fått inntrykk av at gammelt blod er trygt:) Så trenger nok ikk ebekymre deg. Ringte for en vennine en gang til lege på sykehuset og hun sa det ikke var farlig siden hun kun hadde brun utflod (var da 11+2). Og på UL to dager senere var alt i skjønneste orden;)
Jeg har hatt det, to ganger. Den ene gangen var det kroppen som sa ifra at ikke alt var bra. Da fikk jeg det i uke 11, og det endte jo i missed abortion. Så hadde jeg det i denne graviditeten i uke 5-6. Startet først med kraftige blødninger, så når den ga seg blødde jeg sånn i en uke. Det behøver altså ikke være farlig! :-) Skal du på tidlig ul?