Brun utflod

Secret agent

Betatt av forumet
Gikk på toalettet nettopp og oppdaget da brun utflod i truseinnlegget. Kom ikke noe blod på papiret når jeg tørket meg, men dette er nok til at jeg bekymrer meg...Har sendt mannen og den kommende storebror avgårde, og skal egentlig sove litt. Men har litt murringer nå og tenker selvfølgelig det verste, så spørs om jeg får slappet av. Har aldri hatt sånt før, så er derfor jeg er pessimistisk! Noen som kan berolige meg? Eller er jeg på vei til å ha min første SA?

Jeg opplevde dette i forrige gang jeg var gravid. 
Kom litt i uke 8 og senere noen ganger mellom uke 10 og 13.
Her gikk alt bra, håper det gjør det for deg også. 

Faktisk veldig normalt å blø litt. Mange som gjør det. Kan komme uten grund, eller om dere kanskje har hatt sex?

Det kan skje uten noe trenger å være galt. Har dere hatt sex kan det vær en grunn.
Ligga nedpå i dag og slappa av. Lykke til og en trøste klem sendes.

Hadde brune småblødninger to-tre ganger forrige svangerskap (ca uke 6 og 8). Var sikker på at jeg kom til å miste, men det ble ikke noe mer av det og idag har jeg en superfin liten gutt i huset :) Var til UL husker jeg, fordi jeg ble så engstelig, men der lå det en bitteliten krøll og hadde det fint. Den ene gangen kunne legen se en liten blødning i livmoren som ikke var farlig og den andre gangen så hun ingenting.

Håper det går over :)

Jeg har hatt dette i alle svangerskapene mine. Denne gangen, kun noen få dager uten. For meg er det helt normalt. Slimhinnene er generelt tynnere og skjørere enn normalt nå, så forhåpentligvis er det bare en liten rift en plass. Jeg fikk beskjed om at så lenge det ikke er friskt blod er det ikke farlig, men... Skjønner godt at du uroer deg!! Når er det du skal på ul?? Du kan jo prøve å be om en før, om det e lenge til?
Sender deg mange trøsteklemmer uansett!!! Håper det gir seg snart.

Er ihvertfall ikke grunnet sengevalsHar ikke orket noe sånt pga kvalme...

Men det har ikke kommet noe mer, så krysser alt for at det var engangstilfelle!

Har alltid hatt mye utflod ved gravditetene, men det er normal farge...Så får litt angst ved forandringer

Brunt blod er gammelt blod, og det kan være at det er en forsinket festeblødning.. Men jeg hadde tatt det på alvor, og fått ordnet en tidlig UL. Som regel er det ikke noe farlig. Slapp helt av.

Klemmer!

Du, dette går fint. Det er HELT vanlig å blø pittelitt når man er gravid...
Vet ikke om dette hjelper deg, men det hjalp ihvertfall meg når min jordmor sa: Om det er noe gale, om fosteret ikke er levedyktig, er det INGENTING du som mamma kan gjøre med det så tidlig i svangerskapet. Løpet er linet opp, og det som skjer, det skjer... og nesten alltid resulterer en graviditet til en baby 40 uker senere:)
Lykke til, jeg heier ekstra mye på deg;)

Back
Topp