Brun utflod uke 9

Tobarnsmor i 2020

Blir kjent med forumet
Hei dere, jeg er i uke 9 og så smått begynt å se antydning til brun utflod. Var på tidlig ultralyd for 6 dager siden,da var alt helt fint og hjertet slo.
Har lest at det ikke nødvendigvis er farlig. Ikke sett noe blod og ikke vondt.
Det kom kun på papiret etter jeg (beklager detaljer nå) hadde vært på do nr 2 men ikke ellers,ikke når jeg tisser.. skjedde igår og idag.. kun etter nr 2 som sagt..
Kan det være cyster som har sprekt? Vet dere ikke har svar men kanskje noen har opplevd noe lignende .. skal på ny ul om 4 uker..

opplevde akkurat det samme i uke 9 :) Ble redd og stresset selv, men alt var fint med fosteret. Er nok bare slimhinnene som er veldig skjøre, var ihvertfall det min gynekolog sa til meg.

Hei dere, jeg er i uke 9 og så smått begynt å se antydning til brun utflod. Var på tidlig ultralyd for 6 dager siden,da var alt helt fint og hjertet slo.
Har lest at det ikke nødvendigvis er farlig. Ikke sett noe blod og ikke vondt.
Det kom kun på papiret etter jeg (beklager detaljer nå) hadde vært på do nr 2 men ikke ellers,ikke når jeg tisser.. skjedde igår og idag.. kun etter nr 2 som sagt..
Kan det være cyster som har sprekt? Vet dere ikke har svar men kanskje noen har opplevd noe lignende .. skal på ny ul om 4 uker..
Er du sikker på at det ikke var rester etter toalettbesøk?

Jeg hadde akkurat samme greia i helgen! Mørk farge/brunt.. hadde i tillegg veldig murringer i magen og kors ryggen.. jeg var en snart tue innom legen på Mandag å tok en ul, alt stod bra til! Ingenting å bekymre meg for:)

Back
Topp