Brun utflod uke 34

Lisee

Elsker forumet
Må bare høre om noen av dere har opplevd å ha brun utflod så sent i svangerskapet?
Jeg fikk litt av det i går og ringte jordmora, men hun sa jeg skulle ta det helt med ro. Så lenge jeg ikke hadde mens-smerter og kynnere, var det ingen ting å gjøre med.
Likevel liker jeg det ikke[&:] Er ikke så mye i dag. Kan så vidt se det bare...

Er ikke slimproppen som er gått da?Da kan det komme sånt...

Oj kanskje det er slimproppen Lisee?
Jeg har ikke hatt utflod med farge, så jeg aner ikke om det er normalt så sent i svangerskapet.
Men så lenge du har snakket med jordmor, og hun sa det ikke var noe farlig, må du vel bare stole på det da.
Hold oss oppdatert inne på februar da hvis du merker ett eller annet [;)]

å det er sikkert slimproppen som har gått!! så spennende:)
Det skjedde på ei veninne av meg så tilig så det kan jo skje[:)]

Fødselen behøver ikke være så nære selv om slimproppen går vell? Leste at det kunne ta 3 uker før man fødte eller så kunne det ta noen dager...Men nå er du jo over den verste kneika og det skulle gå bra om du brått fødte[;)]

Jeg har en misstanke selv om at nå er det ting som skjer...jeg har jo blødd hele tiden, men de siste dagene har jeg hatt sterke kynnere og i går var det slim og blod når jeg stod opp. Men i dag har det roet seg og jeg har ikke merket noe. Håper jeg holder i alle fall 3 uker til[8|]

Håper jeg også klarer "å knipe" 3 uker til[:)]
Får litt kula ved tanke på at det kan være slimproppen[:-] Jeg føler meg liksom ikke helt klar for å sette i gang. Men,men kommer det så kommer det. Ingenting å gjøre ved!

det er nok ganske vanlig etter hva jeg forsto på min jordmor,kan være sporblødninger!

Back
Topp