Brun utflod (sorry detaljer!)

Miss X

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
Da jeg våknet i dag hadde jeg brun utflod i trusa, og det kom mer da jeg var på do. Det var ikke mye, men heller ikke bittelitt...Har vært i angstmodus i hele dag, men det kom heldigvis ikke mer. Er kvalm, slapp og føler meg litt uggen, men har ikke vondt i magen.

Noen som har opplevd tilsvarende? Bør jeg forvente det verste, eller tror dere at det kan gå bra..?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt brun utflod og blødninger siden uke 6. Blir godt fulgt opp og det ser foreløpig greit ut.

Jeg har hatt brun utflod og blødninger siden uke 6. Blir godt fulgt opp og det ser foreløpig greit ut.

Huff ja, leser at det er ganske vanlig, men blir ikke mindre stressende av den grunn. Lykke til:)

Heei:)
ej vokna plutselig i veke 9 m både blødninger å so gikk over i brun utflod. Hadde brun utflod å småsmerter i magen i 3 dager. Fikk stirret mej til ul å alt såg berre bra ut m knerten. Er no 11+ 2 dager og ser virkelig fram til søndag ej e 12 veke.

Jeg våknet også med brun utflod i uke 8 og fikk UL dagen etter. Alt sto bra til med BEGGE to :) Uke 9+2 nå og har ikke hatt noe mer "spotting/blødning" enn den ene gangen.

Heei:)
ej vokna plutselig i veke 9 m både blødninger å so gikk over i brun utflod. Hadde brun utflod å småsmerter i magen i 3 dager. Fikk stirret mej til ul å alt såg berre bra ut m knerten. Er no 11+ 2 dager og ser virkelig fram til søndag ej e 12 veke.

Godt å høre! :)

Jeg våknet også med brun utflod i uke 8 og fikk UL dagen etter. Alt sto bra til med BEGGE to :) Uke 9+2 nå og har ikke hatt noe mer "spotting/blødning" enn den ene gangen.

Så bra:) Jeg slapper mer av nå, kjenner jeg!

Ganske normalt å få blødninger tidlig i svangerskapet, men det skaper stor redsel. Det kjente/kjenner jeg selv. Mamma jobber på fødeavdelinga og prøver så godt hun kan å berolige meg med at det er mange som kommer innom med blødninger, men går stort sett ut igjen med et smil om munnen :)

Back
Topp