Brun utflod/slim

Gullnurket15

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Bekymringer....
Idag kom det brunlig slim/utflod på papiret.
Kjempe redd for at det er starten på å miste nå....
Er 7 uker

Har også hatt det et par ganger har ikke gått galt enda.. har hatt samme følelsen som deg, men har kun vært litt også gitt seg...

Fikk også brunt i trusa(litt mer enn utflod) igår. Men var på ul igår så jeg tror det kommer av det. Så lenge det ikke pågår og man har smerter og mye blod så er det nok ikke noe farlig.

Ta kontakt med jm og forklar situasjonen. da får du nok en undersøkelse og evt UL for å sjekke :)

Jeg har hatt både rødt, rosa og brunlig i utfloden (ikke så mye at d kommer i trusa) men har vært på ul og fikk se et bankende hjerte[emoji846] Men jeg kjenner jeg bekymrer meg uansett om jeg har sett at alt er fint foreløpig! Så jeg skjønner deg godt.

Unnskyld jeg skrev feil. Det kom ikke i trusa, det var mye (mer enn utflod) på papiret. Skjønner godt at man blir bekymret. Enig med Uune om man er veldig urolig.

Tok hcg for 2 dager siden og får svar på den idag. Skl ta ny idag. Hva bør den ligge på om man er 7 uker? Redd...

Jeg hadde brun utflod i trusa i går og da jeg tørka meg kom det litt friskt blod på papiret... Ringte legen og fikk time med en gang. Ble henvist videre til UL. Der så jeg for første gang reka med det bankende hjertet [emoji494][emoji7] hadde et hematom rundt fostersekken så jeg ble sykmeldt i en uke da dette kunne være tegn på begynnende SA, men det trengte ikke være det. Får ikke lov å gjøre noenting egentlig så blir nok ei lang uke for ei som er rimelig aktiv til enhver tid [emoji85] ikke blødd eller spottet noe mer så satser på detta går bra [emoji5]

Hadde nettopp dette selv. Varte vel i 4 dager. Var blanding av lyserosa og brunt. Var på ul i går for å sjekke og fikk sett et bankende hjerte :happy: er 6+5. Virker som om det er veldig vanlig å ha dette. Men skjønner du er bekymret, jeg blir sikkert like bekymret hvis det skjer igjen :p

Var også på ul for brunt blod. De så at det hadde samlet seg en liten blodutredelse over forstesekkene ifm festing eller noe slikt. Dette er visst veldig vanlig. Siden du så et bankende hjerte hadde jeg tatt det helt med to. Ifølge gyn gikk risken fra 30-5% for spontanabort når en så et bankende hjerte. Grattis!

Da er det igjen brun utflod og noe ubekvem tak i underlivet. 9 uker nå... skikkelig ekkelt.. skal på 12 ukers kontroll 30 mars[emoji52][emoji52]
Noen råd eller oppløftende ord?

Jeg har hatt det samme omtrent en gang i uka siden positiv test. Så helt fint ut på UL ved 6+3, men jeg ser veldig frem til ny UL neste fredag. Føler meg gravid, men man hører jo så mangt.. :/

Krysser fingrene for at alt er ok for oss begge!

Back
Topp