Brun utflod og svake menssmerter

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Ser visst ut til at jeg må forlate dereBegynte med brunlig utflod i går og har det i dag også. Har hatt 4 SA før jeg fikk sønnen min for 19mnd siden, så jeg vet at det er en ny SA på vei da jeg kjenner tegnene. Så utrolig trist!! Var så innstilt på at det skulle gå så fint denne gangen da det klaffet på første forsøk i motsetning til forrige gang da det tok over ett år før jeg ble gravid og klarte å holde på fosteret. Da ble løsningen tilskudd av progesteron og blodfortynnede sprøyter fram til uke 12. Set visst ut som at det må bli sånn denne gangen også

Nå venter jeg bare på at blødningen skal komme i gang. Tror jeg er 6+4 i dag og håper det bare blir en kraftig blødning og ikke rier og en klump som kommer ut som sist. Er hjemme med sønnen min i permisjon, så får evt ringe mannen om det blir med rier siden jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei. Skulle vært på ul nå førstkommende fredag, men blir nok i stedet en samtale og resept på de samme medikamentene som sist som skal ligge klar til neste positive test.

Lykke til så mye alle sammen

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff nei hva skjer?? Så trist :( Håper du tar feil og at det bare er en uskyldig blødning!!!

:( dette var forferdelig trist å lese ! håper det stopper opp og at det ikke er som du tror.

Så trist!:(

Venter på lille spire som kan bli en 2014 skatt eller 2015 skatt

Det var trist lesing.

Hvis det er en SA håper jeg kroppen klarer å ordne opp selv og at du raskt kommer i god form igjen <3
Lykke til til deg også.

Off ja, det er så kjipt. Var så innstilt på at det skulle gå bra! Har fremdeles brun utflod og mensmurringer i mage og rygg. Tidligere ved SA har jeg hatt brunlig utflod i 2-3 dager før blødningen kommer, eller så har blødningen startet med en gang. Håper så inderlig at det er et lite håp i sikte selv om jeg er veldig pessimist da jeg har vært gjennom dette 4-5 ganger tidligere også :-(

Ånei! Håper det bare er en uskyldig blødning og at du får fortsette å være her med oss! <3

Off da!! Håper spiren sitter godt fast på neste forsøk og når dere er klar for det. Varme tanker♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff det var trist! Kjenner så hodt til det der selv. 8 gangjeg har poditiv test uten nurk. Men denne gangen skal det gå har jeg bestemt!!
Ta godt vare på deg selv!!! Sender en stoooooor bamse klem!!

Huff dette var trist lesing. Men i å med du har fått medisiner tidligere. Er det mulig for deg å ringe legen og forklare. Så kanskje du kan få med. fort om alt er bra med spiren?

Så trist :( Masse lykke til videre!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp