Vinter_Barn
Betatt av forumet
Ser visst ut til at jeg må forlate dereBegynte med brunlig utflod i går og har det i dag også. Har hatt 4 SA før jeg fikk sønnen min for 19mnd siden, så jeg vet at det er en ny SA på vei da jeg kjenner tegnene. Så utrolig trist!! Var så innstilt på at det skulle gå så fint denne gangen da det klaffet på første forsøk i motsetning til forrige gang da det tok over ett år før jeg ble gravid og klarte å holde på fosteret. Da ble løsningen tilskudd av progesteron og blodfortynnede sprøyter fram til uke 12. Set visst ut som at det må bli sånn denne gangen også
Nå venter jeg bare på at blødningen skal komme i gang. Tror jeg er 6+4 i dag og håper det bare blir en kraftig blødning og ikke rier og en klump som kommer ut som sist. Er hjemme med sønnen min i permisjon, så får evt ringe mannen om det blir med rier siden jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei. Skulle vært på ul nå førstkommende fredag, men blir nok i stedet en samtale og resept på de samme medikamentene som sist som skal ligge klar til neste positive test.
Lykke til så mye alle sammen
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå venter jeg bare på at blødningen skal komme i gang. Tror jeg er 6+4 i dag og håper det bare blir en kraftig blødning og ikke rier og en klump som kommer ut som sist. Er hjemme med sønnen min i permisjon, så får evt ringe mannen om det blir med rier siden jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei. Skulle vært på ul nå førstkommende fredag, men blir nok i stedet en samtale og resept på de samme medikamentene som sist som skal ligge klar til neste positive test.
Lykke til så mye alle sammen
Sent from my iPhone using BV Forum