Brun utflod og nedpress

Ellise

Flørter med forumet
Jeg har termin i dag, og hele dagen har jeg hatt brun utflod med noe seige klumper i (beklager detaljer). Takene har også blitt vondere, men puster meg helt greit gjennom de. Føles som veldig nedpress. Erfaringer?

Ville påstått at fødselen er rett rundt hjørnet. :) ligner mistenkelig på hvordan jeg hadde det ca. En halv dag før fødselen var skikkelig i gang :p lykke til :)

Høres vel ut som om du er i gang med fødsel...
Lykke til

Spennende.. Lykke til :-)

Jeg er sniker fra februar, men det er så spennende å følge dere som er rett rundt hjørnet :-D Masse lykke til!

Høres ut som at det kan være noe på gang der altså! :) Lykke til!

Lykke til :)

Takk damer :-) :-) Klarer liksom ikke tro på at det er i gang.. Blitt så pessimist etter at jeg har hatt så mye lurerier og falske tegn. Men nå har det vært regelmessige ganske vonde tak med 10 min mellomrom siden 16 i dag, så det MÅ da være noe som skjer nå.. Venter med å ringe føden..

Takk damer :-) :-) Klarer liksom ikke tro på at det er i gang.. Blitt så pessimist etter at jeg har hatt så mye lurerier og falske tegn. Men nå har det vært regelmessige ganske vonde tak med 10 min mellomrom siden 16 i dag, så det MÅ da være noe som skjer nå.. Venter med å ringe føden..

Så spennende! Og litt misunnelig :p håper det ikke tar for lang tid og at du får en fin opplevelse :)

Masse lykke til

8 min mellom og nå begynner det å gjøre VONDT!! Hadde helt glemt hvor vondt det er :arghh: nå ringer jeg fødeavdelingen hvis neste ri er like ille, og håper jeg får komme inn til en sjekk. Har jeg mindre enn 3 cm blir jeg skuffa!

Ringte fødeavdelingen. Jeg har vært på en del kontroller, modningsakupunktur osv der pluss født 2 barn der fra før, så jeg begynner å kjenne ansiktene på jordmødrene der. Og det er ei som alltid har utmerka seg som ei skikkelig bitch av jordmødrene. Hun er så nedlatende og kald at jeg fatter ikke hvordan hun kan jobbe med mennesker. Vel, gjett hvem jeg traff på da jeg ringte nå. Selvsagt! Hun sa til slutt at vi kunne komme men det var mye om og men følte jeg. Vel, grunn nok til å holde ut lengre hjemme.. Så nå skal jeg sitte her med riene mine.. :shifty:

Back
Topp