Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er så slitsomt å gå rundt å kjenne at hele kroppen verker. Har hatt det sånn i en uke og blir ikke bedre eller verre. Og i dag kom det brun utflod så nå håper jeg ikke det betyr noe galt. Er bare litt sliten for tiden.
Når jeg var gravid sist gang, hadde jeg også mindre blødninger de tre første mnd..
Det kan ikke være betent, som sopp eller noe da? Det får man jo lett når man blir gravid...
Du merker forskjell på "stikkesmerter" og smerter knyttet til SA... det er veldig vondt. Så lenge det ikke er friskt blod som kommer ut, skal det ikke være noen fare sånn sett med litt brun utflod. Men jeg ville kanskje sjekket at det ikke er sopp eller noe.
Jeg ringte legekontoret og de sa at det er vanlig med litt brun utflod og det ikke var farlig. Da jeg nevnte at det kunne være sopp, mente hun at jeg fikk se det ann om det ikke blr verre så var alt greit. Fastlegen min hadde ikke sånn telefontid i dag, ikke før på onsdag, så jeg får vel se hvordan det går.