Ringte legen min onsdags ettermiddag siden jeg hadde litt blod i trusen og fekk tatt HCG torsdags morning. Legen mistenker ikke sa, men vil at jeg skal komme inn igjen imorgen fir ny HCG.
Var hjemme fra jobb på fredagen og utfloden var helt normal. Hentet mini i bhg og på ettermiddagen kom det lysebrunt utflod.
Lørdag var utfloden lysebrun (var på besøk hos svigers), og det kom litt blod når vi gikk en tur.
Er drt noen som har opplevd lignende? Bør jeg søke om svangerskapspenger/sykemelding fra jobb?
Er i uke 5+6 no
Var hjemme fra jobb på fredagen og utfloden var helt normal. Hentet mini i bhg og på ettermiddagen kom det lysebrunt utflod.
Lørdag var utfloden lysebrun (var på besøk hos svigers), og det kom litt blod når vi gikk en tur.
Er drt noen som har opplevd lignende? Bør jeg søke om svangerskapspenger/sykemelding fra jobb?
Er i uke 5+6 no
Dette er min 4 gang inn på et forum, er alltid noen som småblør i starten. Har ikke hørt at noe har hatt med jobb å gjøre, men vet jo ikke.
Fikk aldri noe svar på hva som forårsaket det, men jeg fortsatte å leve som normalt. Skal sies at jeg har en kontorjobb som ikke medfører noen fysiske anstrengelser.
Man skal vel bli mer bekymret ved (mye) friskt blod og smerter…
Herlig å få se hjertet slå! Betryggende at du dro til legen, ro ned og rug nå