Brun utflod, noen andre som har opplevd dette?

Iroim

Elsker forumet
Jeg har nå hatt litt brun utflod hver dag siden fredag, (beklager detaljer), er det noen andre som har opplevd dette?

Var til UL onsdag sist uke, tok celleprøver osv. Hun sa da at jeg ville se blodspor, men kommer det så mange dager etter? Det er ikke mye utflod, heller ikke hver gang jeg er på toalettet... Som jo er en del ganger. Jeg har heller ingen smerter....

Blir så nervøs.[:'(]

Det er nok blodspor som legen snakket om. Så lenge det ikke kommer friskt rødt blod er det ikke kone å bekymre seg for. Stor klem fra meg[;)]

Blir jo gal her jeg går, skal til ny UL i neste uke. (Heldigvis..) Ikke antydning til friskt blod, heldigvis! Takk for kjapt svar.[:)]

er ganske vanleg etter undersøkelse ja..
husk på at slimhinene dine er ganske ømtålige nå og det er samla masse blod i den delen av kroppen pga svskapet! [:D]
klem

Er ikke farlig om det kommer friskt blod heller da det er mengden det kommer an på og om det er sammen med smerter i magen. Selv har jeg hatt flere spottinger med lys rød farge, altså friskt blod som har blandet seg med utflod. Men dette er ikke farlig, jeg har bare svært sensitiv livmorstapp. I dag skulle det ikke mer til enn et trykk i forbindelse med avføring, he he... er så teit atte. Men nå blir jeg ikke sånn redd som jeg ble i begynnelsen i allefall, for nå vet jeg jo hvor det kommer fra. Men skulle ønske det ga seg uansett!

ORIGINAL: tweety78

Er ikke farlig om det kommer friskt blod heller da det er mengden det kommer an på og om det er sammen med smerter i magen. Selv har jeg hatt flere spottinger med lys rød farge, altså friskt blod som har blandet seg med utflod. Men dette er ikke farlig, jeg har bare svært sensitiv livmorstapp. I dag skulle det ikke mer til enn et trykk i forbindelse med avføring, he he... er så teit atte. Men nå blir jeg ikke sånn redd som jeg ble i begynnelsen i allefall, for nå vet jeg jo hvor det kommer fra. Men skulle ønske det ga seg uansett!

Det er jeg helt enig med deg i!!! Opplever også brun utflod når jeg må nr 2. Så det skal ikke mer til....[:'(]

Huff ja... det er jo ikke akkurat noen oppløfter nei! Men men .. vi får slå oss til ro med at det er veldig vanlig å få sånne småspottinger tidlig i svangerskapet. Tenk, noen har det faktisk ut hele! huff..håper ikke jeg er en av de. Skulle hatt et UL apparat hjemme vøtt! [:D] DET hadde løst opp mange stive skuldre det tenker jeg, he he. Tenk så mye vi egentlig engster oss..

Virker som det har roet seg ned nå, og det bittelille som kommer har en mye lysere farge. Litt roligere nå, men kan ikke vente til neste UL[;)]

Back
Topp