Brun utflod i dag ja...

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
All verdens banneord!!!!

Rett i krisemodus. Akkurat det samme da jeg mistet i uke 9 tidligere. Startet med brun utflod!!!

All verdens banneord en gang til :sour:

Ånei :arghh: Håper det er uskyldig❤️

Håper det viser seg å ikke bli samme utfallet denne gangen! Så kjipt at du skal få dette stresset. Krysser fingre og tær. :Heartred

Starta med brun utflod når jeg mista i uke 7 forrige gang også. Tok det derfor for gitt at jeg hadde mista i uke 9 denne gangen når jeg fikk brun utflod rett før nyttår. UL viste derimot et bankende hjerte og den brune utfloden forsvant etter noen dager. De på sykehuset sa det var et godt tegn at det var gammelt blod og ikke friskt. Det kan ha vært der leeenge før det kom ut.

Legen på sykehuset sa at noen går hele svangerskapet med brun utflod uten at man får gjort noe med det, eller finner ut hva det kommer av. Har lest om mange som har hatt det uten at det har vært noe galt!

Starta med brun utflod når jeg mista i uke 7 forrige gang også. Tok det derfor for gitt at jeg hadde mista i uke 9 denne gangen når jeg fikk brun utflod rett før nyttår. UL viste derimot et bankende hjerte og den brune utfloden forsvant etter noen dager. De på sykehuset sa det var et godt tegn at det var gammelt blod og ikke friskt. Det kan ha vært der leeenge før det kom ut.

Legen på sykehuset sa at noen går hele svangerskapet med brun utflod uten at man får gjort noe med det, eller finner ut hva det kommer av. Har lest om mange som har hatt det uten at det har vært noe galt!
Tusen takk for oppløftende ord :Heartred Så bra det gikk så bra med deg.

Nå er det litt lys rosa. Ingen smerte foreløpig el murringer hvertfall.

Krysser fingrene for at det går bra. Det kan komme litt blødninger etterhvert som morkaken tar over mer av småens næring, og plommesekken skrumper inn og forsvinner. Så det er ganske vanlig med litt blødning rundt ukene 8-12. Satser på det er så uskyldig.

Krysser fingrene for at det er helt uskyldig!

Det kan absolutt gå bra, jeg har blødd kraftig i to av mine tidligere svangerskap uten at det har endt i abort. Så all håp er ikke ute, har du mulighet til å få tatt ul noen steder?
Håper det gir seg :)

Snoker fra juni! Jeg blødde mye i starten, både smerter og mye blod. Fortsatt gravid i uke 19 ☺️ Så det trenger ikke å være kroken på døra ❤️

Det kan absolutt gå bra, jeg har blødd kraftig i to av mine tidligere svangerskap uten at det har endt i abort. Så all håp er ikke ute, har du mulighet til å få tatt ul noen steder?
Håper det gir seg :)
Jeg har bestilt ul 20.01, men hvis det fortsetter, så må jeg få sjekket før :confused:

Det er det samme... Takk som spør. Tenker at det at det ikke har tatt seg opp er bra :) Trente mage i går, mulig det har noe med det å gjøre.

ville også tolket det positivt at det ikke har tatt seg opp! Krysser fingrene for deg!

Krysser fingrene for at det går bra. Det kan komme litt blødninger etterhvert som morkaken tar over mer av småens næring, og plommesekken skrumper inn og forsvinner. Så det er ganske vanlig med litt blødning rundt ukene 8-12. Satser på det er så uskyldig.
Kanskje det er det som skjer. I dag er det ingenting.

Back
Topp