Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me 2, takk.ÅneiHåper det er uskyldig
![]()

Tusen takk for oppløftende ordStarta med brun utflod når jeg mista i uke 7 forrige gang også. Tok det derfor for gitt at jeg hadde mista i uke 9 denne gangen når jeg fikk brun utflod rett før nyttår. UL viste derimot et bankende hjerte og den brune utfloden forsvant etter noen dager. De på sykehuset sa det var et godt tegn at det var gammelt blod og ikke friskt. Det kan ha vært der leeenge før det kom ut.
Legen på sykehuset sa at noen går hele svangerskapet med brun utflod uten at man får gjort noe med det, eller finner ut hva det kommer av. Har lest om mange som har hatt det uten at det har vært noe galt!
Så bra det gikk så bra med deg. TakkHåper det viser seg å ikke bli samme utfallet denne gangen! Så kjipt at du skal få dette stresset. Krysser fingre og tær.![]()

Jeg har bestilt ul 20.01, men hvis det fortsetter, så må jeg få sjekket førDet kan absolutt gå bra, jeg har blødd kraftig i to av mine tidligere svangerskap uten at det har endt i abort. Så all håp er ikke ute, har du mulighet til å få tatt ul noen steder?
Håper det gir seg![]()
Så godt å høreSnoker fra juni! Jeg blødde mye i starten, både smerter og mye blod. Fortsatt gravid i uke 19Så det trenger ikke å være kroken på døra
![]()

Det er det samme... Takk som spør. Tenker at det at det ikke har tatt seg opp er braHvordan har det gått med deg i dag?![]()
Det er det samme... Takk som spør. Tenker at det at det ikke har tatt seg opp er braTrente mage i går, mulig det har noe med det å gjøre.
Tusen takkville også tolket det positivt at det ikke har tatt seg opp! Krysser fingrene for deg!

Kanskje det er det som skjer. I dag er det ingenting.Krysser fingrene for at det går bra. Det kan komme litt blødninger etterhvert som morkaken tar over mer av småens næring, og plommesekken skrumper inn og forsvinner. Så det er ganske vanlig med litt blødning rundt ukene 8-12. Satser på det er så uskyldig.