Takk for tipsNår man mister såppas tidlig så forsvinner hcg raskt. Ville testet hcg ut etter at blødningen er ferdig og så begynt med lh testing når hcg er helt negativ for å ikke gå glipp av neste eggløsning.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsNår man mister såppas tidlig så forsvinner hcg raskt. Ville testet hcg ut etter at blødningen er ferdig og så begynt med lh testing når hcg er helt negativ for å ikke gå glipp av neste eggløsning.

Tusen takk. Det var jo enda veldig tidlig, men man har jo rukket å vende seg til tanken allikevel.Ble veldig lei meg for å høre dette PrøvelitenMange hjerteklemmer til deg
![]()
Selv om det er tidlig så er spontanabort både mentalt og fysisk krevende! La deg selv føle på det du føler, og ikke snakk følelsene dine ned "fordi det var tidlig".Tusen takk. Det var jo enda veldig tidlig, men man har jo rukket å vende seg til tanken allikevel.
kroppen har gått gjennom en stor omveltning ved å bli gravid, og nå skal det brått endres igjen. For ikke å nevne den mentale omveltningen.Hvordan går det med deg?Tusen takk. Det var jo enda veldig tidlig, men man har jo rukket å vende seg til tanken allikevel.

Tusen takk for omtankenHvordan går det med deg?
Herlighet absolutt, jeg hadde bare en kjemisk i April, men hadde jo allerede rukket å glede meg og se for meg en familie på fire… så sorgen kommer i alle fasonger uansett, og det må man bare tillate seg å føle på![]()
Det går egentlig bra. Blødningen har gitt seg ganske raskt og var mindre enn fryktet. Og kombinasjonen «enkel» og relativt smertefri blødning har gjort det lettere å komme gjennom også psykisk heldigvis. Jeg er klar for å prøve igjen, men blir spennende å se om jeg har noen sjans til å finne EL