Brun utflod i dag -> blod

Prøveliten

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
Julikulene 2020
Junilykke 2022
Har litt brun utflod nå plutselig i dag, men ikke sett noe friskt blod (enda). Er 4+5.
Har erfaring med MA fra før av, men ikke SA. Er det slik det ofte begynner?:confused: Blir ikke en god kveld og natt nå, bekymrer meg mye…

Hvordan går det med deg? Jeg vet ikke altså, men sender en støtteklem. 1/3 har mindre eller større blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt! Spesielt om dere har hatt sex er det veldig lett at små blodkar sprekker pga økt blodtilførsel.

Har litt brun utflod nå plutselig i dag, men ikke sett noe friskt blod (enda). Er 4+5.
Har erfaring med MA fra før av, men ikke SA. Er det slik det ofte begynner?:confused: Blir ikke en god kveld og natt nå, bekymrer meg mye…
Jeg føler ofte folk får litt slik i uke 4-5, og at det ikke er noe farlig. Håper det er slik med deg og :Heartpink

For min del så har det kommet veldig friskt blod når jeg har spontanabortert tidlig. Jeg har heldigvis blitt advart om at det var på vei pga synkende hcg i blod.

Håper du fikk en grei natts søvn :Heartred Jeg har hørt at mange opplever dette uten at det er noe galt! Sist gang hadde jeg det samme av og på flere dager mellom uke 5 og 6 (fra 5+0). Hvis det skjer denne gangen også, skal jeg prøve å trøste meg med at det er veldig vanlig!

Nei, det var ikke sånn det skulle enda :crybaby2 stor klem fra meg :Heartred

tusen takk for omtanken, det var godt å lese alle kommentarene deres her nå :Heartred i dag kommer det ganske mye mørkerødt blod og litt klumper, så antar dette er en SA, dessverre:crybaby2
Stor klem :Heartpink

tusen takk for omtanken, det var godt å lese alle kommentarene deres her nå :Heartred i dag kommer det ganske mye mørkerødt blod og litt klumper, så antar dette er en SA, dessverre:crybaby2
Føler med deg. Jeg mista selv på onsdag. Starta med spotting til meg også og så rødere blod og kraftige magesmerter. :pale vi får prøve igjen, og så møtes vi i juli/august forumet:Heartbigred

Så trist å høre! Ta vare på deg selv gjennom dette, også får vi virkelig håpe neste spire blir terminspire :Heartred

Nei, det var ikke sånn det skulle enda :crybaby2 stor klem fra meg :Heartred
Ååå nei, stor klem :shy: :Heartpink
Ååå, neiii :crybaby2:Heartred God klem!!

Kjære deg, dette var virkelig trist. Sender en stor klem :(:Heartred

Så trist å høre! Ta vare på deg selv gjennom dette, også får vi virkelig håpe neste spire blir terminspire :Heartred
Huff, dette er ikke noe kjekt. Masse klemmer :Heartred
Tusen takk alle. Vi tenkte vi skulle fortelle om graviditeten litt tidlig til venner og familie i tilfelle vi mista, men rakk ikke det på den uka vi visste jeg var gravid. Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre nå. Ta kontakt med lege for å sjekke at hcg synker? Teste om en måned og se etter blank graviditetstest?

Føler med deg. Jeg mista selv på onsdag. Starta med spotting til meg også og så rødere blod og kraftige magesmerter. :pale vi får prøve igjen, og så møtes vi i juli/august forumet:Heartbigred
Tusen takk og føler med deg :Heartred Ja, kanskje vi sees der *fingers crossed*

Tusen takk alle. Vi tenkte vi skulle fortelle om graviditeten litt tidlig til venner og familie i tilfelle vi mista, men rakk ikke det på den uka vi visste jeg var gravid. Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre nå. Ta kontakt med lege for å sjekke at hcg synker? Teste om en måned og se etter blank graviditetstest?
Når jeg mistet forrige måned fikk jeg beskjed av jordmor om å teste 3/4 uker senere. Jeg testet allerede uken etter, og da var den allerede negativ. Fikk beskjed om å ta kontakt hvis ikke blødningene gav seg innen to uker.

Når man mister såppas tidlig så forsvinner hcg raskt. Ville testet hcg ut etter at blødningen er ferdig og så begynt med lh testing når hcg er helt negativ for å ikke gå glipp av neste eggløsning.

Ble veldig lei meg for å høre dette Prøveliten :sorry: Mange hjerteklemmer til deg :Heartpink

Når jeg mistet forrige måned fikk jeg beskjed av jordmor om å teste 3/4 uker senere. Jeg testet allerede uken etter, og da var den allerede negativ. Fikk beskjed om å ta kontakt hvis ikke blødningene gav seg innen to uker.
Var samme etter MA som jeg fikk medisiner for. Skulle teste hjemme etter 4 uker.

Back
Topp