Brun utflod i 2. trimester

Lillemirakel2020

Elsker forumet
Januarlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Noen andre som har opplevd brun utflod i 2. trimester? Har lest at blødninger er helt vanlig i 1. trimester, men forstår det som at det ikke er like vanlig i 2. trimester. Jeg har hatt en del brun utflod i dag og synes det er litt små skummelt, selv om jeg fikk se lille skatten som hadde det helt fint for 3 dager siden!

Jeg hadde en dag med brun utflod, litt slimete og noen få klumper, i uke 21. Veldig ekkelt, men mest sannsynlig bare skjøre slimhinner - hvert fall så lenge man ikke har smerter også. Men ring lege eller legevakt om du er usikker.

Ja, jeg har hatt det flere ganger, senest idag :oops: Men var på TUL og alt så fint ut her også! Så går ut ifra at det er skjøre slimhinner, men skal ta det opp på neste besøk hos jm allikavel :)

Jeg hadde en dag med brun utflod, litt slimete og noen få klumper, i uke 21. Veldig ekkelt, men mest sannsynlig bare skjøre slimhinner - hvert fall så lenge man ikke har smerter også. Men ring lege eller legevakt om du er usikker.
Ja, jeg har hatt det flere ganger, senest idag :oops: Men var på TUL og alt så fint ut her også! Så går ut ifra at det er skjøre slimhinner, men skal ta det opp på neste besøk hos jm allikavel :)
Jeg skal ikke til jm før om 2 uker :wacky: Men satser på at det bare er skjøre slimhinner som dere sier! :happy:

Jeg skal ikke til jm før om 2 uker :wacky: Men satser på at det bare er skjøre slimhinner som dere sier! :happy:
Halvannen uke til neste svangerskapskontroll her også. Prøver bare å tenke positivt frem til da! ❤️ Ultralyd-jm sa iallefall på TUL at det var rundt 1/4 kvinner som blødde flere ganger gjennom svangerskapet, hvis jeg husker rett :) Så prøver å tenke på det når jeg bekymrer meg!

Jeg hadde det i mitt første og andre svangerskap, fikk aldri vite hvorfor, og det gikk helt fint.

Hadde en kraftig frisk blødning på torsdag, men TUL tilsa at alt var bra.

Men ikke noe gøy uansett, føler med deg :/

Jeg hadde det i mitt første og andre svangerskap, fikk aldri vite hvorfor, og det gikk helt fint.

Hadde en kraftig frisk blødning på torsdag, men TUL tilsa at alt var bra.

Men ikke noe gøy uansett, føler med deg :/
Skulle gjerne bare hatt mulighet for å se inn til han lille for å se at alt er bra når jeg blir bekymret :p blir bedre når jeg kan kjenne daglig bevegelse...!

Back
Topp