Brun utflod/gammelt blod

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Begynt å komme brun utflod eller gammelt blod nå.. er det ofte tegn på sa eller?:/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Når jeg var igjennom en sa i deseber så opplevde jeg først litt brunt gammelt blod. Så kjente jeg stikkninger i magen, det var ikke kjempevondt, men jeg kjente det godt. Blødningen varte i ca ei uke, men det var ikke mye blod som kom. Så tendenser til ferskt blod i slutten.Det sies at er det helt vanlig med blødninger i svangerskapet. Legen sa til meg at det var nesten like vanlig som å ikke ha blødninger. Det var ingen som trodde jeg hadde en sa, siden det var brunt blod og såpass lite. Men desverre var det det:/ Jeg ville dratt til legen og fått henvisning til tidlig ultralyd eller måle hcgen i 3 dager, så slipper du å bekymre deg! Lykke til!
 
Jeg hadde det samme lørdag, søndag og tirsdag morgen, men kun når jeg tørket meg. Trenger ikke våre noe alvorlig, kan våre helt ufarlig :) Men jeg ble jo bekymra jeg også...

Med mindre det kommer rødt blod får du prøve å ikke bekymre deg så mye, evt ta en telefon til legevakten (det gjorde jeg) eller stikk ned dit en tur.

Klem <3
 
Det trenger heldigvis ikke være det.

Min mor hadde regelmessige blødninger da hun gikk med meg til hun var 12+ uker.
 
Krysser fingrene!:) har bare vært når jeg har tørket meg og har ikke vondt :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Når jeg har mista har det bare vært rødt, friskt blod.




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Begynt å komme brun utflod eller gammelt blod nå.. er det ofte tegn på sa eller?:/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har også hatt dette noen dager nå. Litt lyserosa utflod, så brunt. Vi får satse på at det bare er en av disse småblødningene som mange får.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nå har det begynt å komme friskt blod.. så vidt når jeg tørker meg og enda ikke vondt. Så blir spennende å se hvordan det blir gjennom helga :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Nå har det begynt å komme friskt blod.. så vidt når jeg tørker meg og enda ikke vondt. Så blir spennende å se hvordan det blir gjennom helga :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Huffda! Har hørt om folk som blør friskt blod og det har gått fint med også. Krysser fingrene for deg!!!

Klem


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nå har det begynt å komme friskt blod.. så vidt når jeg tørker meg og enda ikke vondt. Så blir spennende å se hvordan det blir gjennom helga :(

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Uff:(
Mange som blør uten at det er noe farlig...:) jeg krysser fingrene for deg!


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Krysser fingrene for at det er ufarlig og at spira har det bra!
 
Back
Topp