Brun utflod 4+4

TsumTsum

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Novemberfnuggene 2023
En antydning til brun utflod 4+4. Noen betryggende ord?:) Har litt murringer i magen og korsrygg, men tror det er samme type murring som jeg har hatt denne uken.
Første graviditet endte i sa uke 6, men andre graviditet gikk fint :happy: likevel litt urolig..

Har erfaring med at det har gått både greit og gale. 2 sa, 1 MA og 2 fullgåtte svangerskap har alle startet med brun utflod :) så jeg tror ikke det er noen fasit på det, for det kan være like vanlig med brun utflod i svangerskapet som ikke mener jeg å ha lest ;) Krysser fingrene for deg

Har det samme. Er 7+1. Er litt ferskt også her, men idag fikk vi høre hjertet slå :) blødd siden igår

Blør du fortsatt eller har det stoppet? :happy:
Det var litt lyst brunt i trusen nå! Har følt at jeg har hatt litt magesmerter siden i går, men jeg og sønnen har veldig løs mage nå :rolleyes: så det kan være at det er noe smittsomt som går. Jeg har symptomene jeg har brukt å hatt :bored: kan jo være uskyldig, men det er vanskelig å ikke bli stressa!

Ops, du spurte en annen :joyful::joyful:

Mente egentlig å spørre dere begge, ser at jeg kun fikk publisert ett innlegg :Heartred Håper at det bare er noe som går og at det er helt uskyldig! Vanskelig å ikke bli stresset, håper likevel du klarer å slappe litt av :Heartred

Back
Topp