Brun utflod 2 trimester

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er snart 14 uker og i går kom det en del lysebrun utflod etterfulgt av svake mensmurringer omtrent hele dagen. Enda ikke gitt seg og det kommer små mengder ofte...

Er så dritt lei. Kan ikke akkurat betale tusenvis av kroner i måneden for å sjekke hele tiden at alt er bra! Føler ikke jeg klarer å nyte svangerskapet skikkelig... :-(

Alt var bra på UL for en uke siden, så kan ikke fatte at alt skal være kjørt nå :-(

Er snart 14 uker og i går kom det en del lysebrun utflod etterfulgt av svake mensmurringer omtrent hele dagen. Enda ikke gitt seg og det kommer små mengder ofte...

Er så dritt lei. Kan ikke akkurat betale tusenvis av kroner i måneden for å sjekke hele tiden at alt er bra! Føler ikke jeg klarer å nyte svangerskapet skikkelig... :-(

Alt var bra på UL for en uke siden, så kan ikke fatte at alt skal være kjørt nå :-(
Sender deg en stor klem!!
Utrolig slitsomt å gå å kjenne på slikt... Har samme greia, brun utflod og blødninger, og klarer heller ikke nyte svangerskapet. Håper det ordner seg for deg <3

Sender deg en stor klem!!
Utrolig slitsomt å gå å kjenne på slikt... Har samme greia, brun utflod og blødninger, og klarer heller ikke nyte svangerskapet. Håper det ordner seg for deg <3

Uff, er så tungt å ha det sånn :-( Har du vurdert å kjøpe doppler? Jeg vurderer, men blir vel knust hvis jeg ikke finner noe :(

Uff, er så tungt å ha det sånn :-( Har du vurdert å kjøpe doppler? Jeg vurderer, men blir vel knust hvis jeg ikke finner noe :(
Har tenkt på det, men som deg livredd for å få «unødvendig» panikk hvis jeg ikke finner noe. Alt kan jo være bare bra liksom!
Tror heller jeg skal bestille time his jordmor for å snakke om bekymringene og høre hva hun sier

Først, og fremst vil jeg gi deg en god klem :) Også vil jeg si at jeg er enig med deg om, og ta en prat med jordmor ;)
Krysser fingrene, for at dette går seg til.
Av erfaring så vet jeg at det du beskriver ikke trenger, og bety at du mister :)
Det har jeg en 13 åring her hjemme som et levende bevis på! :D Jeg hadde blødning over flere dager, og plutselig fikk jeg sinnsyke smerter. Varte i timesvis. Jeg var sikker på at jeg hadde mistet, men etter jeg kom inn på sykehuset bare plutselig stoppet smertene opp igjen.
Og etter flere dager stoppet også blødningene. Og jeg fikk bære frem en nydelig gutt :p

Det ble tungt, og gå med frykten. Ingen som klarer, og slappe helt av i en sån situasjon. Jeg forstår deg veldig godt!
Bare husk det er utenfor din kontroll. Det er ingenting du kan gjøre fra eller til.
Jeg håpet på det beste, og forberedte meg på det verste. Og sa til meg selv jeg har gjort alt riktig det som skjer skjer.
Tenker positivt for spiren din, og tenker det går seg til :D Bare kroppen din som kvitter seg med gamle rester av blod...

Skjønner hvordan du har det. Jeg har også hatt blødninger og jeg dro på ultralyd fordi jeg ikke klarte å slappe av. Alt viste seg å være bra på ultralyden. Men man kan jo ikke dra på ultralyd hele tiden som du sier. Har tenkt på angelsound jeg også, men usikker på om jeg bare blir bekymret hvis jeg ikke finner lyden. Jeg har tenkt til å ta en prat med jordmor om min bekymring, håper det kanskje hjelper litt :)

Har tenkt på det, men som deg livredd for å få «unødvendig» panikk hvis jeg ikke finner noe. Alt kan jo være bare bra liksom!
Tror heller jeg skal bestille time his jordmor for å snakke om bekymringene og høre hva hun sier

Ja, kan være fint å snakke med jordmor:-) Jeg har bestemt meg for og kun dra til lege siden jeg ikke har noe som helst kjemi med jordmoren og hun gjør meg bare mer usikker enn nødvendig.

Ja, kan være fint å snakke med jordmor:) Jeg har bestemt meg for og kun dra til lege siden jeg ikke har noe som helst kjemi med jordmoren og hun gjør meg bare mer usikker enn nødvendig.
Viktig med kjemi! Jeg har ikke vært til jordmor enda, så blir spennende. Legen min er utrolig dyktig, men litt faglig og føler meg ikke helt komfortabel med å snakke om slike ting med han... håper jordmor er ålreit :)

Viktig med kjemi! Jeg har ikke vært til jordmor enda, så blir spennende. Legen min er utrolig dyktig, men litt faglig og føler meg ikke helt komfortabel med å snakke om slike ting med han... håper jordmor er ålreit :)

Satser på at jordmoren din er hyggelig og at kjemien stemmer! :-) Jeg har troa :-D

Hvordan går det med deg?

Nå har det heldigvis stoppet :-) Lurer på om jeg kan ha fått det av ... uff, flaut å si, men orgasme :hilarious: Når jeg tenker tilbake har jeg stort sett hatt orgasme ca 2 dager før det kommer brunt! Vet absolutt ikke om det har noen sammenheng, men kanskje?

Leste innlegget ditt på morgenen i dag og vil bare si at jeg tenker på deg og håper du finner ut av årsaken til blødningene. Er ikke noe godt å gå rundt i uvissheten og alt det psykiske det kan føre med seg. Krysser alt jeg har for deg og din lille <3

Nå har det heldigvis stoppet :) Lurer på om jeg kan ha fått det av ... uff, flaut å si, men orgasme :hilarious: Når jeg tenker tilbake har jeg stort sett hatt orgasme ca 2 dager før det kommer brunt! Vet absolutt ikke om det har noen sammenheng, men kanskje?

Leste innlegget ditt på morgenen i dag og vil bare si at jeg tenker på deg og håper du finner ut av årsaken til blødningene. Er ikke noe godt å gå rundt i uvissheten og alt det psykiske det kan føre med seg. Krysser alt jeg har for deg og din lille <3
Så bra at det har stoppet :) har hørt at slike ting kan føre til at skjøre blodkar kan sprekke og at man kan få en liten blødning ja ;)

Så bra at det har stoppet :) har hørt at slike ting kan føre til at skjøre blodkar kan sprekke og at man kan få en liten blødning ja ;)

Ja, satser på at det bare er det :-)

Gleder meg til å høre hvordan det har gått på UL i morgen <3 Sender deg all lykkestøv!

Back
Topp