Brun utflod én dag 2.5 mnd etter fødsel, ingen mens?

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Har noen opplevd det her? Jeg fullammer.. Og fikk brun utflod forrige helg, og antok at mensen var på vei. Men så bare forsvant det, og nå har jeg ikke hatt spor siden da (1 uke siden snart)..har litt stikninger og murringer men ingen blødninger.
Går heller ikke på noen prevensjon. (Kondom)
Er det normalt?
Kan vel ikke være tegn på svangerskap?? Det er egentlig umulig forsåvidt ;) Skal godt gjøres iallfall, haha!

Last edited:
Jeg har spottet før mensen kom skikkelig igang igjen. En og annen dag med blodspor. Vil tro det er vanlig. :)

Har forstått at ting kan være litt ustabilt etter fødsel og sånt?

Aldri opplevd det før, har 3 fra før, så måtte bare høre om det er normalt :p Men kan vel tenkes at det meste er normalt etter fødsel, sånn egentlig :p Er vel bare jeg som går med en gravidnoia da jeg blir på tjukka bare av å vaske mine truser med gubbens underbukser :o
Men etter bare én gang med beskyttelse, det går jo ikke an! :p
Og tenkte på om det kunne være noe "igjen" etter fødsel, men da får man vel vondt vil jeg tro, så?
For min del kan den hersens TR bare holde seg vekke ut ammeperioden altså ;)

Jeg har spottet før mensen kom skikkelig igang igjen. En og annen dag med blodspor. Vil tro det er vanlig. :)
Kan jeg spørre hvor lang tid det tok før den kom for fullt? Her var det liksom bare den ene dagen med masse sånn brunlig, ja, også stopp :o :p
Men håper jo egentlig den holder seg vekke da :D

Har noen opplevd det her? Jeg fullammer.. Og fikk brun utflod forrige helg, og antok at mensen var på vei. Men så bare forsvant det, og nå har jeg ikke hatt spor siden da (1 uke siden snart)..har litt stikninger og murringer men ingen blødninger.
Er det normalt?
Kan vel ikke være tegn på svangerskap?? Det er egentlig umulig forsåvidt ;) Skal godt gjøres iallfall, haha!
Har opplevd det samme som deg og var en smule bekymret for at det kunne være en til på vei:P har tre fra før og blir veldig lett gravid.

Det kan være helt ufarlige rester også, hadde det med første.

Stemmer! Var sånn jeg misstenkte at jeg var gravid forrige gang, så "løp" og tok 3-4 tester på noen dager, men ingen positive:P antar det bare er litt kluss i systemer:)
Det liker jeg å høre!! :D 3 barn med 2.5år bare fra eldste til minste her, kjenner jeg er fornøyd :o

Når fikk du da menstruasjonen tilbake forresten? Og var det sånn lenge?

Er det normalt?
Opplevde det da sønnen min var 2,5 mnd.. Og var gravid... Men behøver ikke være det heller :)

Kan jeg spørre hvor lang tid det tok før den kom for fullt? Her var det liksom bare den ene dagen med masse sånn brunlig, ja, også stopp :o :p
Men håper jo egentlig den holder seg vekke da :D
Tok nesten 6 mnd. :)
Trodde jeg fikk mensen tilbake etter 6 uker, for hadde en god blødning da. Men var nok bare rester etter renselsen eller noe, for de neste mnd hadde jeg bare en dag eller to med lett spotting. Kom ikke på skikkelig før nesten 6 mnd. :) med nr 1 fikk jeg vanlig mensen etter et par mnd, rett inn i normal syklus. Så kan være forskjell gitt. :p

Det liker jeg å høre!! :D 3 barn med 2.5år bare fra eldste til minste her, kjenner jeg er fornøyd :o

Når fikk du da menstruasjonen tilbake forresten? Og var det sånn lenge?
Ha ha, så artig at det er flere med tre tette her:D Her fikk vi nummer 3 når eldste var 3,5.

Har ikke fått mensen ennå. Fullammer:)

Last edited:
Back
Topp