Brun stripe på magen?

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har begynt å få den brune gravid stripen på magen som noen får.
Flere som har fått denne? Fikk i sist svangerskap også, men tror det var nærmere termin.

Etter det jeg har lest er det gjerne de som har mye pigment i huden og blir fortere brun, får det oftere enn andre - jeg er ikke blant de som blir fort brun:rolleyes:
 
Jeg hadde den med mine to første fra tidlig av og veldig synlig, men nå har jeg ikkje sett snurten av den.. så vett ikkje om den komme heller o_O Jeg visste ikkje at det hadde med mye eller lite pigmenter å gjøre:)
 
Mistet den aldri helt etter førstemann, så i dette svangerskapet fikk jeg den i første trimester :p
 
Har ikke fått den, hadde den ikke sist heller, og blir ikke fort brun. :confused013
 
Hadde med førstemann, men ikke sett noe til den ennå.
 
Min er begynt å komme litt nå :) hadde i svangerskap nr 2 men kan ikke huske om den var kjempesterk...
 
Ikke fått til nå, fikk ikke sist heller, og jeg blir fort brun :smiley-ashamed004
 
Jeg har veldig lys hud og rødt hår og fikk den veldig tydelig de to første svangerskapene. Trodde ikke jeg kom til å få den i dette svangerskapet men nå kan jeg se den ganske svakt. Hvis jeg ikke husker helt feil så tok det 8-10 måneder etter fødsel før den forsvant.
 
Hos meg kom den først i uke 16 , svaaak men den er der.. den synes beste over skambenet, og blir svakere opp til navelen.
Jeg er da selv lys, men kan bli godt brun
Er i uke 30 nå.
 
Forrige gang kom den på slutten litt før fødsel (fødte i uke 34). Nå i uke 33 har den ikke kommet ennå, men er blitt brun inni navlen, eller rettere sagt der navlen var en gang :hilarious:
 
Jeg har fått min. Den kom ca i uke 25 og har blitt sterkere med ukene :happy:
 
Den har så vidt begynt å komme nå, men er fortsatt ganske svak. Syns å huske den kom tydeligere sist, men kan være jeg bare husker hvordan det var rundt termin.
 
Har både under og over navlen. Over navlen har den begynt litt på siden og går på skrå for å unngå hullet etter navlepiercingen ser det ut som :hilarious:
 
Fikk den ikke sist så trodde ikke den skulle komme denne gangen heller. Men da jeg kikket i speilet i går var det jammen med en liten stripe der!
 
En svak brun stripe har dukket opp:) den er ikke veldig synlig.
 
Jeg har ikke noen stripe og har fått litt farge fra sola. Kan bli brun hvis jeg orker å være ute, men det er så deilig å være inne med aircondition :happy:
 
Back
Topp