Brun "råmelk"

Cecilie87

Elsker forumet
jeg har to spørsmål så jeg håper å få svar på!!
1. jeg lekker så intenst fra brystene, men nå er det brunt i ammeinnlegget [&:] bare på venstre bryst, på det andre er det gul/oransje væske som kommer ut å det har jeg hørt er normalt... men er det normalt med brun "melk" ??? noen som vet? :)

2. I går tidlig våknet jeg med krampe i høyre leggen, var sinnsykt vondt men den gikk over. men etter den kjennes det ut som jeg har skikkelig gangsperr i leggen [&:] er det mulig å få gangsperr etter en krampe? eller kan det være noe annet....? akkurat som jeg har strekkt en muskel eller noe.... 

mulig jeg er overnervøs, men fint om noen vet![8D] 

ORIGINAL: Sommer2010

jeg har to spørsmål så jeg håper å få svar på!!
1. jeg lekker så intenst fra brystene, men nå er det brunt i ammeinnlegget [&:] bare på venstre bryst, på det andre er det gul/oransje væske som kommer ut å det har jeg hørt er normalt... men er det normalt med brun "melk" ??? noen som vet? :)

2. I går tidlig våknet jeg med krampe i høyre leggen, var sinnsykt vondt men den gikk over. men etter den kjennes det ut som jeg har skikkelig gangsperr i leggen [&:] er det mulig å få gangsperr etter en krampe? eller kan det være noe annet....? akkurat som jeg har strekkt en muskel eller noe.... 

mulig jeg er overnervøs, men fint om noen vet![8D] 

1. Jeg lekker bare blankt, så jeg aaner ikke...

2. Jeg hadde det en natt, var HELT jævli men plutselig borte. MEN; dagen etter hadde jeg dritvondt og det vedvarte i tre-fire dager.. Som om man har strekt noe eller er SYKT støl!

Veit ikke med det første spørsmålet.. Men får også kramp i høyre leggen om natta, å dagen etter e da så vidt at e grei å stå på fotn :D Kan væll beskrives som gangspærr før m også... Muskelen e jo i sinnsykt spenn så kanske ikke så rart at vi får gangspærr etterpå [;)] 

tror nok det er normalt, det kommer sikkert bare ann på hvor "utblanda" den er... ? Klarer du å klemme ut noe råmelk?kanskje lettere å se om det er veldig andeledes der... når jeg klemmer kommer det ofte ut blank veske et sted og sånn gul/orange et annet sted, ... var vel ikke mye til svar akkurat... men hvertfall en tanke....[8|]

[:)]

1. Har aldri opplevd eller hørt om brun melk....[8|] Men det er helt sikkert ikke noe farlig...
2. Har veldig ofte gangsperr i leggene etter krampe på natta, så det er normalt [:)]

Angående krampe: Eg fekk sjølv skikkelig legg-krampe lørdags morgen. Heile lørdagen gjekk fint, kjente ingenting og kunne gå som normalt. Men idag er eg skikkelig støl og halter som ei gammal bikkje. Så det er nok slikt som henger lenge i, spesielt når ein får skikkelige legg-kramper og. E så vondt!!

tusen takk for svar alle sammen! [:D]  ble bare så bekymra for leggen min [8D] har jo hørt at blodpropp ofte starter i leggen, men har fått avkreftet at det ikkje var de symptomene eg hadde da.... ekje greit å være overnervøs[8D]  men tusen takk for svar, godt å dette forumet til sånne ting!! ;)

Back
Topp