Brun linjen i magen??

Om Othman

Betatt av forumet
Hei, Har fått den brun linjen i magen i uke 8. Det er mange som sier at dette er gutt linje. Jeg husker ikke akkurat om jeg hadde det da jeg var gravid med sønnen min. Har noen av dere fått det. Om dere var gravid med en gutt før, har dere fått det?? :smiley-ashamed005 :smiley-ashamed005

Førstemann er gutt, fikk ikke linja...

Jeg hadde med Nr 1 og det var jente :)

Hadde den sist gang, det var gutt. Men vet også om de som har hatt den og fått jente altså ;)

Det er vell en pigentforandring av linea alba der hvor magemusklene deler seg og har vell ingen ting med hvilket kjønn en bærer inne i magen?

Har 2 gutter og fikk den brune linje med begge to, vet ikke om det har noe å si med at jeg er brun i huden fra før. Nå har den såvidt begynt å synes igjen.

Fikk brun stripe sist og fikk gutt. Men har lest et sted at det går på pigmenteringen man har i huden fra før - er man ganske lys så får man gjerne ikke noen stripe i det hele tatt, det er vanligere om man er mørkere/blir lett brun. I mitt tilfelle kan det stemme i vertfall, har mørkt hår og blir lett brun om sommeren.

Det kan vare sant det med hud type, men saken at jeg husker ikke om jeg hadde det da jeg var gravid med dattera min. Jeg har sååååååå Lyst på en gutt nå xsmile4 :rolleyes:

Back
Topp