Brun i sola

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
Har fått bekrefta at jeg blir mer brun i sola nå som gravid. Kjøpte ansiktskrem faktor 15 nå før påske,og tenkte at det beskyttet bra nå tidlig på våren. Men jammen Jar jeg fått lett farge av selv korte turer i sola. Så jeg må virkelig passe på å smøre meg denne våren :-)

Det er noe med at vi produserer mer pigmenter som gravide... Men,noen som vet hvorfor???

Aner ikke hvorfor men jeg blir og raskere brun under graviditeten men gikk på en liten smell i forrige svangerskap da jeg solte meg og fikk 4-5 hvite pigmentflekker på ryggen. De gikk aldri bort... Så vær forsiktig er mitt råd. ;)

Aner ikke hvorfor men jeg blir og raskere brun under graviditeten men gikk på en liten smell i forrige svangerskap da jeg solte meg og fikk 4-5 hvite pigmentflekker på ryggen. De gikk aldri bort... Så vær forsiktig er mitt råd. ;)

Jeg har faktisk en sånn hvit pigmentflekk på ryggen fra før også, så må nok passe på ja. Fant fort ut av faktor 15 antagelig ikke er nok for meg, og det ville i vanlige tilfeller beskyttet meg godt. Får kjøpe 20 eller 25 :-)

Back
Topp