Brun blødning etter stripping

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Spør her inne igjen :) sorry detaljer ;)
Ble strippet hos jordmor i går. Fremdeles litt umoden - men fikk en frisk liten blødning like etterpå og det fortsatte med brun lett blødning hele kvelden. Sent på kveld kom en god del væske med slim, vann og brunaktig blodgørr. Fremdeles spotting med brunt blod og utflod og en god del mensmurringer og ubehag i magen.
Masse kynnere og småtak som vanlig. Noen med erfaringer?:)

Slimpropp kanskje? Jeg fødte dagen etter stripping.. Å jeg synes strippinga var det verste med hele fødselen :-P

Spennende! Et døgn siden stripping da, men fremdeles rødbrun utflod og mer stikking/ og murring så kanskje noe skjer etterhvert :)

Det er helt normalt med en liten blødning eller spotting etter en stripping, sist jeg vart strippet hadde jeg 5cm!! åpning da kom der ikke noe form for blod, for fødselen startet 2-3 timer etter dette. Men alle de andre svangerskapene kom der blod/spotting. Når du nevner slim so tenker jeg med det samme på slimproppen, lykke til:)

Sånn var jeg også dagen etter strippingen. Fødte tre dager senere. Lykke til :-)

Ble strippa 2 dager før eldste kom og jeg og fikk en liten blødning med slim i så er nok slimproppen din..

Ble strippet Mandag formiddag, brun utflod og murringer den dagen. Tirsdag gikk slimproppen, mens smerter innimellom. Onsdag morgen begynte riene, han ble født litt før 18 den ettermiddagen. Så strippingen hadde god effekt her hvertfall..:-) Masse lykke til!!!:-D

Back
Topp