Brummemor`s skrytebilder

brummemor

Gift med forumet

En stolt storesøster
Tittei mamma
Sjekk søsteren min sitter fint på Embla! (Connemaraponne e.Pålands Bajas u.Pålands Sixi Star)
Hmm, ikke se på meg, jeg sover!![;)] (Han sover faktist best med denne kluten over hodet!)

Sover så godt i sauen min![:D]

Synes det er veldig stas når Celine bader meg![:)]

Gjett om vi koser oss a`![;)]

Søsteren min er glad i å gå på ski......

...Og ikke minst ri! (Selv om kanskje ikke størelsen er helt riktig her! hehe[:D]

Sjekk påskeegg a`,hehe.

Oi, hehe, ble litt stort bilde[:)]

Om lyset er gått, tenner vi bare stearinlys! (På en cafè der vi bor[;)])

Gullgutten 17.mai

Det børste skumbadet...

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

ille vakker

Tusen takk! (Det synes jo vi også da.[:)])

Tusen takk for det!

Vi er jammen gode produsenter her i januargjengen![:)]

Nydelig

Har lagt inn et par nye bilder[:)]

Dytter den opp jeg, så dere kan se hvor flink Celine er[;)]

så søte de er

Veldig søte!

Har lagt inn noen nye bilder av både meg og søsteren min [;)]

Vi er veldig glade i hverandre altså![:)][;)]

ORIGINAL: Nates Mamma

to nydelige barn du har!

ORIGINAL: Solvit

...Og ikke minst ri! (Selv om kanskje ikke størelsen er helt riktig her! hehe[:D]

Litt størrelseforskjell på de to ja. Er det din hest? Tøff hest...Selv om jeg syns den er litt stor da. Foretrekker rundt 150 høye jeg[;)]

Hehe, nei det er ikke min, men en av mine "gamle" elever sin. Men min siste hest var like høy, men bredere siden han var ekte gutt! hehe, var mange som lo av størrelsesforskjellen ja!

Her er ett bilde av Benny, når han var 4, og ikke ferdig utvokst. skal se om jeg finner ett til.

Her er Benny (April Fool) som 4års, etter at han vant kvalitetsbedømmelsen![;)]
Jeg var med på fødselen hans, men kjøpte han og mores når han var 2mnd. I den prisen var en bedekning til, og resultatet ble;

Pudding (Animahal) Her med sin nye eier. Så disse to hestene + en til (Som har gått WC hopning) er helbrødre. Alle 3 er over 175cm, noe som er snodig, da pappan er 163 cm høy, og mamman var en angloaraber på ca 170!

Når pudding ble født, døde mammaen deres,  (dvs. vi måtte avlive henne siden hun ikke reiste seg opp) og vi måtte flaske han opp. Så derfor synes jeg det er en dans på roser med barn!

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: brummemor

Her er Benny (April Fool) som 4års, etter at han vant kvalitetsbedømmelsen![;)]
Jeg var med på fødselen hans, men kjøpte han og mores når han var 2mnd. I den prisen var en bedekning til, og resultatet ble;

Pudding (Animahal) Her med sin nye eier. Så disse to hestene + en til (Som har gått WC hopning) er helbrødre. Alle 3 er over 175cm, noe som er snodig, da pappan er 163 cm høy, og mamman var en angloaraber på ca 170!

Når pudding ble født, døde mammaen deres,  (dvs. vi måtte avlive henne siden hun ikke reiste seg opp) og vi måtte flaske han opp. Så derfor synes jeg det er en dans på roser med barn!

Fine og flinke hester. Synd det med mamman da[:(] Flaske opp et føll ja, det tenker jeg var jobben.

Ja, det var en kjemprjobb å flaske han opp! Var oppe hver 2.time de tre første ukene, og mye stress![:'(]  Menmen,han ble da stor og fin! (ca.175cm)

Så skjønne barn...en tydelig stolt storesøster[:D] Fine hester også, syns jeg (selv om jeg er livredd hester[&:])

Sånn, da har jeg lagt inn et par nye bilder[:)]

Da har jeg lagt inn flere bilder  

Back
Topp