Brum utflod

MammantilK

Forelsket i forumet
I går ettermiddag oppdaget jeg at jeg hadde fått brun utflod (litt antydniner til mørkerød blod). Fikk ikke sove i natt (drømte at jeg begynte å blø) men våknet i dag og utfloden er mørkebrun, fortsatt ikke mye utflod ( ikke noe tegn til rødt i det hele tatt) Er det godt tegn? Festeblødning? Eller kan jeg forvente å begynne å blø etterhvert Hvis jeg abortere? Noen som vet?
 
Brun utflod er som oftest gammelt blod. Har hatt friskt blod i forje graviditet, det var helt ufarlig.
Du kan jo ringe lege eller jordmor og høre,kansje du blir henvist til tidlig ul [emoji4]
 
Brun utflod er som oftest gammelt blod. Har hatt friskt blod i forje graviditet, det var helt ufarlig.
Du kan jo ringe lege eller jordmor og høre,kansje du blir henvist til tidlig ul [emoji4]
ja snakket med dem, de sa det var så tidlig at de ikke kan gjøre noe uansett og de hadde ikke sett mye på ultralyd. det må bare gå sin gang. men jeg kunne håpe det var festeblødning :/ så jeg håper det
 
ja snakket med dem, de sa det var så tidlig at de ikke kan gjøre noe uansett og de hadde ikke sett mye på ultralyd. det må bare gå sin gang. men jeg kunne håpe det var festeblødning :/ så jeg håper det
Håper det bare er noe uskyldig [emoji4] slimhinner og slikt er jo skjøre under graviditeten, så kan jo være at de har blødd litt..
 
Håper det bare er noe uskyldig [emoji4] slimhinner og slikt er jo skjøre under graviditeten, så kan jo være at de har blødd litt..
ja håper det og som du sa så hadde du friskt blod og det gikk bra med deg. hvor langt var du på vei da? jeg er bare 3 uker og 3 dager eller noe sånt
 
ja håper det og som du sa så hadde du friskt blod og det gikk bra med deg. hvor langt var du på vei da? jeg er bare 3 uker og 3 dager eller noe sånt
Da var jeg 9 uker på vei.
 
ja håper det og som du sa så hadde du friskt blod og det gikk bra med deg. hvor langt var du på vei da? jeg er bare 3 uker og 3 dager eller noe sånt

Det kan likegodt være festeblødning. Jeg hadde det forrige gang, men ganske rikelig. Har ei frisk og fin jente på 20 mnd[emoji6]
 
Ååå så godt å høre. Husker du hvor mange dager du hadde det og i hvilken uke?

Hadde det ca 9-11 DPO(3+3?), 3 dager, trodde først det var TR, men så var det ikke så mye som det pleier/mindre smerter. Fikk tydelig positiv 13 DPO ca.
 
Back
Topp